***Zapraszam na mój "lalkowy" profil Instagram: @zonefullofdolls !!! :) ***

niedziela, 14 lipca 2019

JASON STATHAM

Dziękuję wszystkim za cudowne komentarze :)

******

Dzisiaj post zadedykowany fantastycznemu aktorowi, modelowi, kaskaderowi, mistrzowi walk a nawet nurkowi! 
Mowa o Panu, który się nazywa:



Jason w skali 1:6 był na moim celowniku już od wielu lat!
Trzeba było trochę się natrudzić i naczekać, na odpowiednią okazję cenową!
Gdzieś tak w okolicach 2015 roku - sama jego główka, to był koszt powyżej 150 zł.

Dzisiaj można (podobnie sprawa ma się z figurką Vin Diesel'a) wybierać w kilku wariantach główek Stathama! 
Przygotowałam dla Was kolaż:

(Google.com)

Chociaż ta konkretna głowa ze zdjęcia poniżej, to "DAM TOYS 1/6 Russian Spetsnaz MVD Sobr Bulat Moscow".

(Ebay.com) 

Też podobny bardzo! Prawda? Wcale mi nie przypomina typowej urody Rosjan :)

Czyli...
Od koloru do wyboru :)
W zasadzie mam wrażenie, że to jedna z najczęściej customowanych figurek na świecie!
I nie ma się co dziwić :)
Super postać. Jest tyle charakterystycznych ról jakie zagrał. 

Ja od samego początku byłam zdecydowana na wytwór spod szyldu "BELET"
Po prostu ich główka najbardziej przypomina mi oblicze Jasona.
W mojej ocenie jest to najlepiej odwzorowana twarz w skali 1:6
Zdjęcia niestety nie oddają całego efektu, ale i tak jest ok.

Główka dotarła do mnie po ponad miesiącu zwiedzania Europy :)
W drogę do Polski wyruszyła z Chin, zahaczając o Francję i Belgię...
Dlatego wyraz twarzy mojego Jasona jest taki "zdezorientowany"!
Niestety w trakcie zwiedzania Strefy... Jasonowi mina bardziej zrzedła i przybyło mu zmarszczek na czole... Dotarło do niego, że trafił na jakieś zwichrzone zad***e!
Gdzie Kobiety to rzadkość, a na ulicach walają się Trupy w sportowych dresach :)
No trudno, taki los!
Jason ma za małe nóżki, żeby stąd uciekać :)


Główka była zapakowana w ładne pudełko :)


Było tak zmyślnie zamknięte przez jakiegoś Chińczyka, że ja głupia baba otwierałam je z 5 minut, żeby przypadkiem go nie rozerwać!
Niby zwykły kartonik, a jaki ultra hiper pokręcony mechanizm zamknięcia :)


A w środku, on...




Kilka lat czekania i jaka radość!
Cudowny dodatek do mojej kolekcji!
Coś przepięknego!
Osoby odpowiedzialne za stworzenie tejże główki, naprawdę znają się na swoim fachu!


Ciałko z ubrankiem czekało już na głowę Jasona.
Statham dostał tę starą, znoszoną, skórzaną kurtkę.
Golfik i spodnie, no i buty :)

Teraz już tylko wystarczyło go zaprosić do jakiejś sesji zdjęciowej!
Celebryta jednak nie za bardzo dobrze się tu w Strefie czuje i strzelał fochy co krok...


Jason: "Gdzie ja jestem do cholery? Kalendarz "World Of Warcraft" z 2018 roku na ścianie! W dodatku pokazuje "kwiecień"... Muszę się iść odlać..."

Strefowe WC...


Jason: "Idź stąd kobieto, mam swoje potrzeby do załatwienia!"

5 sekund później...


Uuuuppss....


Jason: "Kolejne ustrojstwo! Ściana ze styropianu? Gdzie ja jestem? W Disneylandzie czy co?"


Jason: "Wypraszam sobie, ja w kraju trzeciego świata mieszkać nie będę!"


Jason: "A to co? Niby ma śmieszne być? Ty wiesz kobieto jak stulejka musi boleć?"


Jason: "Z tego też nie będę korzystać! Idę oblać ten styropian!"


Jason: "Koniec sesji. Wychodzę! Do widzenia! Już nie wrócę!"

-------------------------------------

Szczerze powiedziawszy to czas najwyższy, abym stworzyła nową dioramkę do fotografowania tych wszystkich "osobistości"! 
WC już nawet nie jest śmieszne, bo wszyscy zainteresowani wiedzą, że Ernest robi herbatę z wody po pierogach!

:)

Pozdrawiam!


17 komentarzy:

  1. Jason absolutnie genialny! Łepek odwzorowany iście po mistrzowsku, włącznie ze skwaszoną miną :D. Na razie gwiazdorzy, ale na pewno wkrótce przywyknie i poczuje się jak w domu, takie genialne przecież ciuszki na wejście dostał...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pozna główną zasadę w Strefie, czyli: "Life is brutal" - temperament mu się utemperuje :) Zderzenie z tutejszą rzeczywistością, to jak deszcze betonowych ping-pongów! XD

      Usuń
  2. Nie cierpię gwiazdorzących gwiazd, a w tych Chinach to lepiej niż u nas? Dostał ekstra ciuszki, a nawet całe ciało i niezadowolony. Jak taki delikatny, to bym mu wychodek z serduszkiem zrobiła , cha, cha .Może chłopaki by mu łomot spuścili, żeby zrozumiał, że Strefa jest cool? Nie takie gwiazdy tu mieszkają, co nie Ernest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie chińskie wybraki trafiają do mnie :( Takie moje szczęście! A już broń Boże jak przychodzi do Strefy - GWIAZDA! Oooo! Zapomniałam, a przecież mamy tu drewniany wychodek! Z malusim, zielonym kiblem! Muszę oficjalne WC zamknąć z powodu ... salmonelli czy innego paskudztwa :))))
      Ernest siedzi na tronie! Założył koronę, ma płaszcz z gronostajem i nie ma go dla nikogo! Nic go nie obchodzi! Stworzył i wypromował Strefę, to teraz wszystko olewa! Taka prawda :(

      Usuń
  3. Też to mam...Był pierwszą figurką, jaka do mnie trafiła. I jestem nim zachwycona.
    Twój dostał super ciuchy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sesja w WC, ale outfit muszą mieć cool :) Takie mają zachcianki w kontraktach! Najgorzej z butami!!!! Ale póki co dajemy radę :)

      Usuń
  4. Nooo, tego gościa to ja Ci zazdroszczę, bo jest za(censored)sty! Ta fantastyczna twarz i ten strój: kurtka, golf, spodnie - wszystko pasuje idealnie! Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ludziom lekko zazdrościłam, jak widziałam, że go dorwali. Myślę jeszcze o ... bereciku w kratkę... I kufel piwa do ręki :) O!

      Usuń
  5. fiu fiu- cudownie gościu wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  6. jako absolutna fanka tejże MORDUCHY
    zazdroszczę na pięć galaktyk - ale
    oczywiście przede wszystkim gratuluję
    i cieszę się razem z Tobą - noooooo,
    pokazujże przystojniaczka często ♥

    PS: a ja mam znajomego baaardzo
    podobnego do Jasona, a co, nie
    mogę się pochwalić? choć ślubny
    nie widzi zbytnio tego podobieństwa ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Postaram się jak najczęściej go pokazywać. Nadrabiam zaległości najpierw i nie wyrabiam się z niektórymi sprawami. Muszę zrobić nowe dioramy. Mam też na myśli filmiki na youtube. Gdzie nawijam o męskich lalkach i pokazuję je dokładniej. Z Polskich youtuberów póki co widzę takich, którzy nawijają o figurkach typu "World Peacekeepers" i od razu widać, że nie znają historii tej marki itd. Tylko nawijka typu: "Ja żem... bla, bla, bla!" Same bzdury! Szukam dobrej jakości kamery i w sumie razem z "Rolką Wspomnień" mamy tyle planów do zrealizowania. Fajnie by tak pokazać tych moich facecików i coś konkretnego o nich powiedzieć...

      Usuń
  7. Widziałam go już na kilku blogach i faktycznie poza tym, że piękny daje się na prawdę fantastycznie z "ooaczyć". Zawsze miło na przystojniaka popatrzeć. Gratuluję dodatku do kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Osobiście bardzo lubię tego aktora. Myślę, że on się cieszy sporą popularnością i to się przekłada na jego "mini me" :) Strefa mężnieje :)

      Usuń
  8. Świetne są te główki, bardzo ładnie malowane. Było przekonać go, że to nowa rola, w końcu aktor :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka precyzja, skrupulatność. Widziałam zdjęcia, na których jeden facet malował główki Roberta Downey Jr. na ... akord! Mistrzostwo świata :)

      Usuń
  9. Rany jaki świetny! Zawsze go lubiłam! Tym bardziej jestem zachwycona jego mniejszą wersją. :)

    OdpowiedzUsuń