***Zapraszam na mój "lalkowy" profil Instagram: @zonefullofdolls !!! :) ***

piątek, 7 grudnia 2018

MIKOŁAJ przybył do Strefy :)



HETAH BURNS

W tym roku Święty Mikołaj obdarował mnie lalkiem, który nie jest jakąś nowością w świecie plastikowych ludków, wręcz przeciwnie - to nieco przeterminowana pozycja :)
Ale jaką radochę mam!
Od jakiegoś czasu skrupulatnie uzupełniam kolekcję Chłopaków z "Monster High" :)
W porównaniu z Kobietkami z tej serii - Chłopaki to kropla w morzu...
Kropelunia!
Dlatego za niedługo lista osobników do zdobycia będzie pusta.
Trudno, nie narzekam :) 
Później trzeba będzie tworzyć własne potwory!


Życzę Wszystkim cudownych prezentów Lalkowych!
Mam nadzieję, że Mikołaj sprawił Wam także dużo radochy!

---------------------------------

Już niebawem nowy numer!

:)


14 komentarzy:

  1. Gratuluję Mikołajkowego chłopaka. Ja dostałam dziś wspaniały prezent, byłam na kontroli, wszystko jest O.K., nie ma nawrotu choroby. :)
    Pozdrowionka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że wszystko u Ciebie w porządku!!!! Myślałam o Tobie w związku z tym wszystkim :) My byłyśmy 13 listopada i też wyniki są bardzo dobre :) Także Kochana święta będziemy miały spokojne :) Super! ;)

      Usuń
  2. Chłopak stosownie do imienia grzeje się przy kominku :D
    Gratulacje, fajny się trafił okaz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mieliśmy właśnie w Katowicach "Szczyt Klimatyczny" - Heath miał wyczucie czasu trafiając do mnie akurat teraz :) Na pewno w jakimś stopniu jest odpowiedzialny za cały ten "global warming"! :D

      Usuń
  3. Oooo, jaki miły Mikołaj! I jaki domyślny :)! Gratuluję nowego nabytku! W niemal każdej serii lalkowej panowie to zwykle unikatowe zjawiska, ale dzięki temu też łatwiej ich skompletować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekhm, ekhm... List do Mikołaja napisałam! A co! Szczegółowy, z kilkunastoma podpunktami! :) LOL :) Żart ;)
      Tak, to fakt. Nie mam prawa narzekać. Jest ich mniej, ale za to nie uderzą po kieszeni! Z drugiej strony, gdyby mnie Mattel zapytał o zdanie - na pewno podrzuciłabym im pomysły na nowych lalków potworków z Monster High! Np. Chłopak Mumia, Potwór z Bagien, Dławiciel... albo chociażby jakiś Albino-Kot... Ehhh... Niestety Mattel mnie o zdanie nie pyta, to czas najwyższy jakieś własne customy stworzyć :)

      Usuń
  4. Gratuluję nowego nabytku. Ach ten Mikołaj, dobrze wiedział, co przynieść :D
    Nowego numeru pisemka, wprost nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mikołaj wspaniałomyślny :) Mam nadzieję, że i do Ciebie przybył :)

      Nowy numer w trakcie drukowania :) Mam nadzieję, że się spodoba ;) Nie obiecuję górnolotnych artykułów, na pewno same "gupoty" będą :)

      Usuń
  5. takich chłopaków zawsze
    warto mieć w obwodzie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Teraz są chyba bardziej przystępni cenowo, niż w czasach tego booomu na Monster High. Pomijając oczywiście Manny Taur'a :)

      Usuń