***Zapraszam na mój "lalkowy" profil Instagram: @zonefullofdolls !!! :) ***

niedziela, 10 kwietnia 2016

Z monitoring... Cz.2

Ogród Strefowy...


Więzień: "Gdzie ja znowu jestem? Pamiętam zbiorowisko lalków i ludzi, i jakiś piwniczy zapach... Mam nadzieję, że nie wróciłem do tej okropnej Strefy, gdzie ciągle z czegoś spadałem!"


Więzień: "Oooo przepraszam! Proszę Pana... Proszę Pani... Zdejmijta mi z głowy ten worek! Ja już od tygodni mam to ustrojstwo na głowie! Piję nawet wodę przez niego... Litości... Aaaa... To chyba drzewo jest..."


Więzień: "Nawet dobrze, że to drzewo! Się otrę o nie i zdejmę ten wór!"

Godzina i 39 minut później....


Więzień: "Ale sobie pysk otarłem! Szczypie jak jasna cholera! Za jakie grzechy? A worek jak mi wsadzili na łeb, tak nie chce zejść... Odpocznę trochę i ruszam dalej w drogę..." 


Więzień: "Przecież muszę spotkać jakiegoś dobrego człowieka, który mi w końcu pomoże! Do tej pory same nieszczęścia mnie spotykały! Już gorzej być nie może! O nie... Znowu chce mi się siusiu... A zamek w rozporku w tym więziennym stroju to atrapa..."


Więzień: "Ufffffffff.... Ulga z każdą kroplą..."


Więzień: "No trudno... Spodnie wyschną. Czuję na dłoniach promienie słoneczne. Posiedzę tu sobie trochę... Podumam i znowu pójdę przed siebie!"

47 minut później...


Więzień: "Znowu z czegoś spadłem! Ale zawisłem na czymś... Najpierw szeleściło mi pod nogami, tak jak szeleszczą liście przygotowane do spalenia, jak się robi porządki wiosenne w ogrodzie... A potem zabrakło mi gruntu pod nogami...! Poczekam na kogoś, kto mnie zauważy! Dobrze, że wcześniej się wysikałem!!!!"

1:32 nad ranem...


Więzień: "Haloooooooo?! Jest tam kto? Pomocy! Ja wiszę! I znowu mi się chce sikać!"

----------------------------------------

C.D.N

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się całkowicie. Myślę, że za niedługo szczęście się do niego uśmiechnie. :)

      Usuń
  2. Ciekawe, co się stanie tym razem? A ręcami to nie może zjąć tego przeklętego wora?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że jak na razie chce mu się siku bo inaczej miałby .............

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mogę na to patrzeć i wychodzę - ooo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróć proszę! Wszystko się dobrze skończy! Ten Lalek to mój ulubieniec (jak wszyscy!) Nie skrzywdzimy go tu już... bardziej...

      Usuń
  5. Baaaardzo jestem ciekawa, jak daleko posunie się Twoja wyobraźnia :)))
    Na razie każdy odcinek to dla mnie wielkie zaskoczenie :-)
    Pozdrawiam!
    Ps. Zdjęcie z mokrymi spodniami - bezcenne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z moją wyobraźnią to chyba tak jak w tej starej piosence Unlimited "No limit" :)
      ŚCISKAM!! :)

      Usuń
  6. Przechlapane z tym workiem ..:)

    OdpowiedzUsuń