***Zapraszam na mój "lalkowy" profil Instagram: @zonefullofdolls !!! :) ***

sobota, 27 lipca 2019

BUTKI WONDER WOMAN :)

OGŁOSZENIE!

(Post zawiera lokowanie produktu!)

:)

Słuchajcie pilna sprawa...
Szukam dla KOGOŚ butków lalki "Wonder Woman":


(Google.com)

O tych tutaj, pięknych:



Może ktoś takie ma i zgodzi się je sprzedać?
Proszę o info w komentarzu, albo na mojego maila:

komixiara@interia.pl

Z dopiskiem: "BUTY DLA POTRZEBUJĄCYCH" :)

Z góry dziękuję! 
Miłego weekandu wszystkim życzę :)

11 komentarzy:

  1. Niestety, nie posiadam. Miłego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sówko dziękuję za komentarzyk :) Na pewno na te butki jakoś trafimy ;) Również życzę Ci fajnego weekandu! U mnie burza, za burzą... Ale ja uwielbiam taką pogodę :) Ściskam!

      Usuń
  2. sama bym chęteni dorwała obuwie
    po WW - moje Jemki Hasbro jako
    wielkostope hasają w większości
    na bosaka - ale odkąd natknęły
    się na butki WW oraz WWE - nie
    zadowolą się tylko dzieganymi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że powinny na nie pasować buty monsterkowe

      Usuń
    2. Odradzam. Po pierwsze, lalki Monster High mają zupełnie inną skalę od serii lalek DC oraz WWE Superstars, nie dość, że nogi mają dużo smuklejsze to na dodatek trzeba brać czynnik wielkości stopy i jej ułożenia. Wonder Woman DC i lalki WWE Superstars mają grube łydki i duże stopy z wyrzeźbionymi dużymi paluchami ustawioną pod klasycznym kątem stóp Barbie, a Monster High stopy mają wywindowane wypisz wymaluj w górę niczym baletnica pod prawie kąt 90 stopni, a co więcej są dużo smuklejsze od lalek DC i WWF Superstars, więc nie ma takiej opcji żeby buty od Monsterów pasowały pod stopy DC/WWE. W kolekcji posiadam Becky Lynch z WWE Superstars, miałem też w łapach lalki DC i mogę stwierdzić, że są to jedne z lepszych lalek na rynku w skali światowej szkoda tylko, że w Polsce są tak mocno pominięte.

      Usuń
  3. Miałam czerwone, ale posłałam w świat. Myślę, że uratują Cię fejsowe grupy lalkowe. Tam uderzaj. Niech moc będzie z Tobą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie to, że się czepiam, broń boże tak tego nie odbieraj, ale nawet jakby znowu trafiły Ci się te czerwone buty WW to by się i tak nie zgadzały z tym czego stricte poszukuję Ewelka - te czerwone rozumiem należały do klasycznej Wonder Woman z pierwszej serii i były zrobione na kształt rycerskich butów, a te powyżej są na modłę starożytnego obuwia ala rzymskie sandały i myślę, że o taki właśnie konkretny motyw osobie poszukującej tych butów chodzi :) Pozdrawiam!!

      Usuń
    2. i jeszcze ja w ostatnim wagoniku -
      dostało mi się jeno pogłowie WW -
      ale miałąm w ręku 2wersje - każda
      miała inne stopy - jedna zadziwiająco
      rozwinięte, druga niekłe jak barbie,
      więc z butami "od WW" też ostrożnie

      Usuń
    3. Dziękuję za info Inka :) Aczkolwiek, znam te lalki tak dobrze, że nie sposób mi się pomylić jeśli chodzi o te serie. Obie trzymałem w łapie i różnią się naprawdę sporo od siebie, tak jak piszesz. Ta rozwinięta jest sygnowana jako oficjalna seria DC i ma ciałko identyczne jak seria WWE Superstars, a ta druga ciałem przypomina klasyczne chude jak patyk Fashionistas z drobnym urozmaiceniem w postaci małych bicepsów na ramionach :) Mam te buty o których pisze Ewelka w poście i idealnie pasują na nogi mojej Becky Lynch z serii WWE :) Pozdrawiam jako ostatni wagonik! :))

      Usuń
  4. Nie mam takich butków, ale jakby co też chętnie przygarnę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety, nie posiadam, ale życzę powodzenia w poszukiwaniach.

    OdpowiedzUsuń