***Zapraszam na mój "lalkowy" profil Instagram: @zonefullofdolls !!! :) ***

wtorek, 21 lipca 2020

POST Z ZALEGŁOŚCIAMI...

Zaległości czas nadrobić :)

Na przestrzeni ostatnich lat dużo się u mnie działo i nie zawsze mogłam regularnie pisać na tym blogu, o nowych nabytkach lalkowych w kolekcji...

Mam trzech takich lalków, o których chyba tak dokładnie tutaj nie napisałam, a warto ich przedstawić, pokazać, to bardzo ciekawi Panowie. Trafili do Strefy w 2017 roku.
Miałam w planach o nich napisać, tutaj nawet o tym wspominam, ale się nie udało...
Więc teraz to zrobię już skutecznie!

Pierwszy to Chris...
I tu jest właśnie ciekawostka.
Przeważnie lalkowie z tej serii są wzorowani na sławnych aktorach itd.
Z samym Chrisem mam malutki problem z identyfikacją.
Nie jestem do końca pewna, kto jest jego pierwowzorem :)
Może w komentarzach to jakoś ustalimy?
Oto on:


Oryginalna nazwa figurki brzmi:

1/6 MINI TIMES US NAVY SEAL TEAM SIX DEVGRU

A z całym ekwipunkiem figurka prezentuje się tak:





(google.com)

Ja nabyłam golasa. Który dotarł do mnie z Kanady.
Od fantastycznego Sprzedawcy :) Kupiłam już u niego chociażby Bear Grylls'a czy sympatycznego Chińczyka  :)

 

Uszyłam dla Chrisa spodnie, bluzkę i plecak...




Osobiście uważam, że jest to niesłychanie atrakcyjny lalek!


No i właśnie...

Czy mój Chris wygląda jak:

Chris O'Donnell


Czy jak:

Chris Pratt


Albo macie inny typ?

*****

Drugi lalek to Mark Wahlberg!
Także kupiony od Pana z Kanady.


Oryginalna nazwa tej figurki to:

1/6 MINI TIMES US NAVY SEAL BATTLE OF ABBAS GHAR

A tak się prezentuje w całej okazałości:




(google.com)

Z identyfikacją Mark'a nie było problemu.
Sama figurka jest wzorowana na postaci z filmu:

(google.com)

Mój golas :)
Przynajmniej ma buty i rękawice taktyczne!


Też dostał bluzę, spodnie i plecak!



Bardzo fajny lalek!


Razem z Chrisem trochę rozrabiają w Strefie...


*****

Trzeci lalek.., to Kris!
(Aaron Taylor-Johnson)


Iście zacny jegomość!!!





Niezwykle fotogeniczny!!!
:)




Każdy rodzaj ubioru mu pasuje!


W Strefie jest trenerem osobistym :)
Dba o tężyznę fizyczną, kondycję wszystkich mieszkańców.
Tak teoretycznie...
Bo tylko Ernesta stać na jego wynajęcie...



******

Ufff uporałam się z zaległościami...
Mam nadzieję, że Panowie się podobają!
Etykiety z poprawnymi nazwami tych lalków już powstały!
Porządek w papierach musi być!
Jest progres :)

Muszę jeszcze zrobić posty o starych, vintage lalkach!
Zostali mi do przedstawienia na tym blogu lalkowie z serii Palitoy i Big Jim :)

No i co z tym Chrisem?
Do kogo jest podobny?
Jak myślicie???

Pozdrawiam!


23 komentarze:

  1. Zdecydowanie jest podobny do Chrisa O'Donnella :0)
    A kolekcja zacna :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Moniko - bardzo dziękuję za miły komentarz :) Chris O'Donnell jak na razie chyba przoduje :)
      Pozdrawiam również bardzo serdecznie :)

      Usuń
  2. golasy NAJLEPSIEJSZE!!!
    super, że masz i ICH!!!

    a Kris choć taki ostatni w poście -
    dla mnie absolutny NUMERO UNO!!!
    a właściwie dla mej Dreams vel Kida ♥
    (gdyby Mu włosy pomalować na czarno -
    byłby jak bliźniak Daniela z "TAXI"
    i to już jest dla mnie i Dream powód,
    by powolutku szukać sposobu, jak by
    zwabić Onego Daniela do Szydełeczkowa)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy przypadkiem nie chodzi Ci o Émiliena z "Taxi"? :) czy coś pogmatwałam? I chodzi Ci o inne Taxi?? Hehe...
      Główki Aarona Taylora-Johnsona są bardzo powszechne dostępne, więc trzymam kciuki, aby jedna do Ciebie trafiła!

      Usuń
    2. tak, tak, Emilien -
      ten słodziutki!!!

      Usuń
  3. Niezłe z nich ciacha. Chociaż moim wieku to raczej powinnam napisać, że nadzwyczaj przystojni gentlemani. Szkoda, że przybyli do Ciebie bez ekwipunku, bo jest on imponujący. Co do podobieństwa O'Donnell jest jaśniejszy i przez t bardziej podobny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprzedawca z Kanady oferował nadzwyczaj tanio same ciałka w butach. Dlatego się skusiłam. W calutkim ekwipunku to już by była masywna kwota. Nie jestem też do końca pewna, czy Mark Wahlberg jest jeszcze dostępny? Kompletny Chris jest teraz wystawiony na ebay. Cena to 719,05 zł plus wysyłka 183,29 zł. To oferta dla pasjonatów figurek militarnych :) Za taką kwotę to można kupić mnóstwo ciekawszych lalek i dodatków ;)
      Sówko... Inne ptaszki ćwierkają, że Strefa zrzuci desant dla Obrony Terytorialnej... Z informacji, które posiadam... póki co misja ta ma kryptonim "TAJNA", ale szczegółowy raport prawdopodobnie pojawi się w Twojej skrzynce pocztowej :)

      Usuń
  4. Wszyscy są super! Trudno mi wybrać jednego, najfajniejszego! Lubię, kiedy wyglądają z twarzy tak naturalnie, jak żywi ludzie... Ekwipunek bajerancki! Też by się przydał, ale może byliby wtedy zbyt dumni i zadzieraliby nosa :)))
    Fajni lalkowie!
    Czekam na kolejną prezentację, szczególnie Palitoy... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie jestem nastawiona na zbieranie tych militarnych figurek z milionem dodatków. To jest nie tylko droższa przyjemność, ale takiego wyjąć z pudełka, obstroić w to wszystko (nie łamiąc tych malusich dodatków). Potem by biedak stał na półce i aż strach go dotknąć :) Wolę golasy ubierać po swojemu, chociaż tak jak napisałaś - ekwipunek jest bajerancki! Kiedyś mojemu Chrisowi Redfield odpadł mikrofon, taka kuleczka 4 mm na 4 mm - szukałam tego dość długo hahahhaha
      Palitoy będą na dniach :) Zdjęcia im zrobię i taki zbiorowy post poświęcę. Mam ich około 6 sztuk. Ostatnio dorwałam trochę podniszczonego, ale to Palitoy z pierwszego wydania :)
      Ściskam Cię serdecznie Olu :*

      Usuń
  5. Rewelacyjnych mężczyzn przywiało Ci do Strefy! Nawet na golasa prezentują się z należytą godnością i wdziękiem, a w odzieniu to już w ogóle! Widzę, że zwłaszcza dwaj pierwsi panowie cenią sobie bardzo konkretne marki odzieżowe ;).
    Hm... Ja bym chyba jednak stawiała na Pratta. Szkoda, że O'Donnell już tak nie wygląda ;) (ech, te młodzieńcze wspomnienia...).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha ja też stawiam na Pratta, ale to dlatego, że go uwielbiam i moja ocena jest zakrzywiona do rzeczywistości :)
      Hahahaha a za te "markowe" ciuchy to pewnie kiedyś pójdę do mamra :) Hio hio hio! Jak mnie Pumy i inne Najki oskarżą o plagiat!

      Usuń
  6. Fantastyczni panowie - wszyscy są niesamowici, wyglądają genialnie, do tego ta świetna artykulacja! W tych strojach prezentują się rewelacyjnie - naprawdę robią wrażenie.
    Mam pytanko - orientujesz się może, czy głowa takiego pana z Mini Toys pasowałaby na ciało któregoś typu mattelowskiego Kena? Choć pewnie osadzenie takiej głowy na ciele innym niż oryginalne raczej nie wchodzi w rachubę, hmm... Zastanawiałam się nad zakupem samego łebka, ale cóż on biedny pocznie bez ciała ;)/Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Wiktorio! Mogę od razu wyjaśnić jedną kwestię. Oni wszyscy są inni :) Bardzo trudno na oko oszacować, czy dana głowa będzie pasować na jakiekolwiek ciało. Są różne typy łączenia głowy z szyją itd, dodatkowo są różne barwy ciała. Nigdy nie dopasowywałam głowy w skali 1/6 do kenowskiego ciałka, ale widziałam lata temu, że ktoś zrobił odwrotnie, ciałko tego typu 1/6 a głowa jakiegoś tam Kena. U mnie tutaj na blogu, możesz sobie kliknąć w etykietę: JOHN "SOAP" MACTRAVISH Umieściłam tam zdjęcie paru główek 1/6 z widocznym łączeniem, które przeważnie tak wygląda u pewnego rodzaju główek. rzuć okiem jeśli chcesz, będziesz miała jakiś punkt odniesienia. Jestem niemal pewna, że można zrobić sobie takiego lalka z różnych części lalek :) Inwencja twórcza :) Jeśli potrzebujesz jakiejś informacji konkretnej, czy masz jakiekolwiek pytania - napisz do mnie :) Pomogę jak mogę, zaraziłam już dużo osób zamiłowaniem do tych lalków :) Mój mail: komixiara@interia.pl
      Pozdrawiam!!!!

      Usuń
    2. Serdeczne dzięki za to obszerne wyjaśnienie <3 Dodałaś mi otuchy, teraz wierzę, że na pewno skompletuję wymarzonego lalka! Jeśli się w tym pogubię, napiszę na Twego mejla. Bardzo dziękuję za pomoc :)/Wiktoria

      Usuń
    3. Bardzo się cieszę, że moja odpowiedź Ci pomogła! Życzę Ci miłej zabawy przy tworzeniu wymarzonego lalka! Jeśli jesteś aktywna na facebooku, to znajdziesz moje lalkowe konto "Ewelina Goni" z ciemnoskórą lalką jako avatar :))) Wal śmiało z pytaniami, nie jestem super aktywna, ale na pewno odpowiem na każdą wiadomość! Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Panowie fantastyczni, artykulacja jak zawsze genialna. Świetnie poubierałaś. Lubię pozerkac sobie na te ich dodatki - bajerki normalnie. czasem wchodzę sobie na aliexpres i wzdycham nad tymi cudeńkami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ja moich Panów kupuję tylko na ebay.com Usunęłam konto na Aliexpress. Nigdy nic ciekawego dla siebie tam nie znalazłam. Konto kiedyś tam stworzyłam, żeby po przyjacielsku pomóc pewnej toksycznej osobie w kupowaniu lalek. Ale jak tylko stwierdziłam, że ktoś jest zbyt tępy i tylko potrafi wykorzystać czyjaś dobroć i bezinteresowność, a po odmowie kolejnej pomocy (ileż razy można komuś coś kupować, bo tamta osoba jest cwaniakiem) - zobaczyłam, że ta osoba mnie wywaliła ze swojego blogu, facebooka itd (nie zwracając pieniędzy za przesyłkę nawet!!!) bez odzewu, nie podając żadnej przyczyny!!!! Zero honoru! Ale przynajmniej mam spokój od paru lat :))) Pozostał tylko niesmak i niechęć do Aliexpress ;)
      Super tanie dodatki do lalek są także w sklepach typu Tiger czy KiK :)
      Pozdrawiam!!!!

      Usuń
  8. przepiękne facety- sama rozkosz oko zawieszać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) A ile jeszcze takich spogląda na nas z aukcji wszelakich :) Mam teraz na oku Meksykanina z raną na gębie :) Wisi biedny na ebayku i nikt się zlitować nad nim nie chce :)

      Usuń
  9. Rewelacyjni panowie, choć ten pierwszy, tajemniczy, najbardziej wpadł mi w oko. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Cieszę się, że udało mi się go zdobyć w korzystnej cenie, teraz byłoby to już trudniejsze :)

      Usuń
  10. Wszyscy trzej niesamowicie przystojni. Mam przyjemność posiadać w swym stadku pana numer trzy i jestem nim zachwycona.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Jest taki "niepisany" ranking tych Lalków pt: "must have" i Aaron jest niemal w czołówce! Tuż obok Jake'a Gyllenhaal'a i Chris'a Redfield'a :) Chyba nie masz tylko Chris'a z tej ekipy? A polecam Ci go, jego główki są dość tanie! Pozdrawiam Cię Kochana również serdecznie!

      Usuń