***Zapraszam na mój "lalkowy" profil Instagram: @zonefullofdolls !!! :) ***

wtorek, 18 lutego 2020

BTS Jimin

Do STREFY przybyła kolejna sława...
(Ale myśmy jej nie zapraszali!)

Jimin z BTS


A było to tak...

Jakiś czas temu miałam na Youtube w "sugerowanych", filmik na temat lalków Mattel, właśnie z tego boysbandu BTS. Dość obszerne review i przyznam się, że z ciekawości po prostu sobie go zobaczyłam...

(Youtube- NextJen)


Ja dorastałam w erze New Kids On The Block itd, więc współczesne boysbandy to dla mnie jak czarna magia. Ten BTS to w ogóle "znam" tylko dlatego, że niejednokrotnie widziałam ich główki w skali 1/6 na ebay.com. I przyznam, że robiły na mnie wrażenie, bo ja bardzo lubię Azjatów :)

Tutaj przykład takiej główki:

(Źródło: Aliexpress)

Ich mattelowskie wersje na pewno są fajne, ale jednak trochę dużo kosztują!
Na ebay.com to koszt ok 200zł z przesyłką, więc po obejrzeniu filmiku na Youtube stwierdziłam, okay, fajne lalki, ale poza moim zasięgiem. Raczej ich nie zdobędę...
I zapomniałam o sprawie!

A tutaj nagle moja Siostra, która od kilkunastu lat mieszka w Anglii - przysłała mi paczkę z kalendarzami, a w niej był blisterek z Jimin'em :)
Potem, gdy rozmawiałyśmy, powiedziała, że była w Tesco i widziała tego sympatycznego lalka i po prostu mi go kupiła... Tak sama od siebie! Stwierdziła, że takie lalki to u nich "taniocha" i że, walają się w sklepie po półkach. Już nawet jakiegoś drugiego mi kupiła i będzie kompletować resztę zespołu! 

Zobaczcie jaka przepaść... 
My musimy albo sprowadzać takie lalki z innych krajów, a w UK to po prostu jest w TESCO!!!!
I wiem na pewno, że to groszowe sprawy dla obywateli innych krajów.
A przykładowo, zajrzałam na Allegro i widzę jak to cenowo tam wygląda:
(Lalki są sprowadzane z USA!)


Dla mnie to nie groszowe sprawy :)
Przepaść... 
UK a Polska - dwa inne światy...

--------------------------------

UPDATE:

Szara Sówka mnie właśnie uświadomiła w komentarzach, że lalkowie z BTS są dostępni w Empiku!
Dziękuję Ci kochana za informację!

(Źródło: empik.com)

----------------------

I takim właśnie zbiegiem okoliczności - mam Jimina :)
Dzięki Siostrze!
<3


Od razu sprawdziłam sobie, jak wygląda w skali 1:1


Cukiereczek :)
Jak zresztą reszta chłopaków!
Absolutnie ich nie rozróżniam!!!!!!


Jest na pudełku "polski akcent"...

[... CO ROBI MATTEL POLSKA SIĘ PYTAM????...]


Lalek po wyjęciu z bąbla:


Jest w nim coś bardzo sympatycznego i jestem bardzo szczęśliwa, że ma standardową artykulację!





Oczywiście Mattel pancernie przymocował klapy marynarki!
Gumka, zszywki... brakuje jeszcze plasteliny i kitu do okien :)


A no tak, krawat też trzeba dodatkowo spiąć!


Po usunięciu tego wszystkiego, Jimin w końcu jest wolny!



Po dokładniejszym obejrzeniu lalka, natychmiast widzimy "fuszerkę" :)
Koszula to tylko "przód", atrapa!
Dwa kawałki białego materiału zostały przyszyte do marynarki :)


Jeśli chcemy rozebrać Jimina, musimy odwiązać krawat, bo inaczej nie można go ściągnąć.


No to rozbieramy :)
(Dawno tu nie było takich striptizów!)


Jimin ma ładne, smukłe ciałko :)


Butki ma także ciekawe!



Spodnie mają prawidłową długość!


UWAGA - NEGLIŻ!



Sygnaturki:



Ważna rzecz!
Jeden z wielkich plusów!
Włosy są bardzo gęsto root'owane!
Głowa dodatkowo jest pomalowana na czarno.




Buzinkę też ma ładnie pomalowaną, ale widzę, że nastoletnie fanki lubują się w przemalowywaniu twarzy chłopaków :)



Podstawowe funkcje ruchowe są zachowane :)
Jako-tako można więc ustawiać lalka wedle własnych upodobań!



Same ciuszki pomimo faktu, że koszula to atrapa...
Są porządnie uszyte, z dość śliskiego, sztywnego materiału.


Gdzieś przeczytałam, że ktoś stwierdził, że ten lalek ma ciałko z serii "Ever After High"...
Więc poprosiłam Huntera o pomoc!


Jimin: "Wypraszam sobie, to ma być post tylko o mnie!"


Hunter: "Zamknij Ryja Wieśniaku!"

Eeee spodni nie trzeba ściągać!
Od razu widać, że sprawa z ciałkami jest oczywista!
To zupełnie inne ciała.


Hunter: "Stary przymierzę sobie Twoje Sneaker'sy!"


Hunter: "A kiedy post o mnie? I o moim bardziej opalonym i umięśnionym ciałku?"


Hunter: "Eibhlin nie śpij! Masz tyle lalków do przedstawienia na blogu, a w kulki lecisz! Obudź się BEJBE! A wyskakujesz z jakimś Koreańczykiem..."


Jimin: "Zabieraj tę damską torebkę z przeceny i spadaj do lasu!"


Jimin: "Kontynuuj Kobieto! I się ogarnij!"


Jimin: "Co za zniewaga! Czy oni tu wiedzą kim ja jestem? I gdzie do cholery jest ochrona? I moja prywatna garderoba?! I czemu mam mokro w bucie?"


Hunter: "Booooyyyaaa naplułem ci do buta ty Gnido!"


Jimin: "Dobra, kończmy na dziś, jestem już zmęczony!"

Okay...
Nałożyłam nogawki spodni na buty, dzięki czemu nie widać rozcięć butów z tyłu. Spodnie się fajnie układają. Koszulę... A raczej jej dwa kawałki zostawiłam luzem, na spodniach.
Wydaje mi się, że w ten sposób Jimin wygląda jak elegancki luzak :)


Jeszcze może na koniec kilka zdjęć prezentujących Jimin'a w całej okazałości...


Hunter: "Dobra, nic tu po mnie, to spadam!"





Absolutnie fajny lalek! 
Szkoda, że jest w takiej cenie i że do Polski trzeba go i jego kolegów sprowadzać!
Jestem bardzo wdzięczna mojej Siostrze, że mi go kupiła!
Chyba Jimin jest najładniejszy z całej siódemki!
Na pewno jak na mattelowskie, męskie twory - lalki BTS są naprawdę super!
Może za parę lat i u nas w Tesco pojawią się za grosze????
Hmnnn....

------------------------------

Zapomniałam się ostatnio pochwalić!
STAŁO SIĘ!
DOCZEKAŁAM SIĘ!
ZOSTAŁAM ZAUWAŻONA!
NARESZCIE!


HEHE!

PS: Uważajcie co piszecie w komentarzach! Ma się teraz znajomości i nie zawaham się ich użyć!

LOL




24 komentarze:

  1. i mnie Jim baaardzo się podoba -
    ma rozczulający nosek i oczka
    namalowane niby całkiem prosto
    bez fajerwerków a przecież ułuda
    skośnej powieki naprawdę udana!!!

    zazdraszczam spontanicznej Siostry ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jest najładniejszy z nich wszystkich? Chociaż jak wspomniałam, bardzo lubię Azjatów, więc wszyscy są OK :) Oryginalny repaint ma w sobie to coś, na pewno nie podejmę się próby przemalowania. Anetka to zodiakalny Wodnik... Spontan, to jej drugie imię :) Hehe :) Zaskoczyła mnie tym lalkiem. Aneta wyszukuje tam u siebie jakieś produkty w skali 1/6. Kupiła mi fajny brelok w kształcie starej konsoli do gry, czy też taką walizkę i kosze na śmieci :) Jak się znowu zobaczymy, to się jej czymś odwdzięczę :)

      Usuń
    2. żałuję, że gdy byłam przy forsie nie kupiłam
      kilka breloczków masek super herosów - choć
      wciąż tkwią mi w głowie pomysły z maskami,
      więc nie wykluczam powrotu do zakupów ;P

      gadżety w skali lalkowej pożądane ZAWSZE!!!

      Usuń
    3. Ojej... takie maski to byłby fajny rarytas. Na ebayu jest pewien rodzaj masek, które nakłada się na twarze Robotów z serii TOA Heavy Idustries, niektóre są nawet po ponad 100 zł. Szok. Można zrobić samemu takie maseczki, ale pewnie te, o których piszesz - musiały być super. Czasem człowiek machnie na coś ręką, a potem żałuje...

      Usuń
  2. Dla mnie to wymoczki, ale Metka jest innego zdania i ma trzech. Oczywiście chce następnych. Nie wiem skąd te ceny, przed świętami kupowałam w Empiku i płaciłam poniżej 70 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :) Tak to takie nastolatki :) Ten spadł mi z nieba dosłownie ;) Przygarnęłam z uciechą! Ceny prawdopodobnie mają związek z marką BTS. Dziękuję Ci Kochana za informację, że oni są dostępni w Empiku!!! W mojej okolicy mam z cztery Empiki, więc planuję w poniedziałek wypad! Ciekawe jak to cenowo wygląda w moich salonach!
      PS: Metka wie co dobre ;)

      Usuń
  3. Rewelacyjny prezent! No proszę, proszę, taki celebryta do Ciebie przybył i nawet go zapraszać nie trzeba było :D! Całkiem ładniutki, ale czy da sobie radę w twardej rzeczywistości Strefy? Jednego wroga już się dorobił ;). Aczkolwiek... tak jakoś... trzymam z Hunterem...
    A swoją drogą poszaleli z tymi cenami, kiedy panowie Koreańczycy zawitali do Empiku, kosztowali znacznie normalniej (jak napisała przedmówczyni), bo nawet się nad nimi przez jakiś czas zastanawiałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. STREFA wchłania wszystkich lalkowych facetów jak leci!!! Hahaha - Potem jest selekcja naturalna :) Nie żartuję, nie wszystkich przygarniamy! Ale Gwiazdy jak najbardziej! Snobizm, zło, pycha, przemoc... itd to tu chlebek powszechni! :P Żeby tylko nudą nie wiało, musi być ostro :) Hunter ma codziennie do czynienia z bestiami na które poluje! Odkąd nasza Chińska Mafia narzuciła ogromne ceny na ryż, Hunter razem z takim rzeźnikiem handluje "mięsem" z dzikich, gumowych krokodyli! Dlatego jest taki nieokrzesany i fatalnie przywitał gościa z BTS :) Ehhh...

      Ceny kosmiczne, nawet te z Empika. A nad samymi lalkami trzeba by trochę popracować. Ich stroje sceniczne obowiązkowo należy zastąpić lepszymi ciuszkami!

      Usuń
  4. No niby lubię Mattela i lalki męskie i lubię ogólnie Azjatów no ale coś mi jakoś tak nie po drodze z tymi lalkami. Nie wiem, chyba sam z siebie, to ich nie kupię, do tego te ceny. Jednak spasuję. Ale prezentacja fajna jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie Siostra, to chyba nie skusiłabym się na nich. Teraz mam tego jednego i chyba trochę go "przerobię". Plusem jest to, że ma standardową artykulację! Ceny są wysokie. Już chyba bardziej warto kupić jakiegoś Worls Peacekeeper'a :) W następnym poście o tym wspomnę.
      Marcin dzięki za komentarz i przepraszam za "linkozę" w moim ostatnim mailu! Nawrzucałam Ci tych linków jak głupia! Mam nadzieję, że William Ci się spodobał?
      Pozdrawiam i ściskam! :)

      Usuń
    2. ...powiem ci tak, masz na sumieniu mój portfel już po raz drugi, zła kobieto. Żem tak klikał od linka do linka, aż w końcu mi się obsunął palec no i żem kliknął... za 3 tygodnie będzie nowy lokator u Marcina, bo Arab był samotny i teraz sobie zamieszka na półce z nowym kolegą, bo barbiochy to nie była jego bajka, moje keny to same wymoczki, barbiochy tylko trajkotały o różowym brokacie, a Arab chciał pogadać o siłce, mięśniach, odżywkach i broni - no to teraz się zacznie :)

      Usuń
    3. Mehehehehehe... Taaa jedna półka... Do zamieszkania... Marcin w Jysku mają takie fajne, duże regały... Nazywają się "Aneta"... Na początek te PIŃĆ półek wystarczy :P

      Cieszę się, że jakiś link był przydatny :) Nie pamiętam czy wspomniałam, że warto też szukać opcji: "1/6 russian soldier head" :)))) I jakby co, nie zapomnę o Tobie i będę sukcesywnie podrzucać coś nowego, nie dziękuj! Nie ma sprawy!!! Nie żądam fanfarów, toastów! Od serca będę Cię zarażać... :P

      Usuń
  5. Ho ho! Taki jegomość z strefie?
    Gratuluję. Lalek fajny, choć nie bardzo w moim typie. Moje panny myślałyby inaczej, ale nie pokażę im go, bo każą mi kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he :) Jak to napisała Szara Sówka, to takie lalkowe młodziaki! Ja doskonale rozumiem, że nie wszystkim tacy lalkowie mogą się podobać. Myślę, że fanki tego boysbandu są w siódmym niebie :) Mimo wszystko fajnie, że jest taka męska linia lalek celebrytów. Koniecznie daj swoim lalkom "szlaban" na zaglądanie tutaj do Strefy... Jimin to najmniejsze zło, jakie tu mogą zobaczyć :) Hehe ;)

      Usuń
  6. Jak na młodocianego lalka, ten jest całkiem, całkiem :))) Ma fajną twarz, włosy, ubranko i artykulację. Fakt, ceny powalają a szkoda...można by go zaprosić a tak przegrywa z innymi (u mnie) pannami :)))
    Ps. Super zdjęcie a właściwie filmik - profilowy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, że może lepiej zaprosić do swojego domu jakąś pannę. Jeśli się zbiera kobitki-lalki :) Na pewno Made To Move są rewelacyjnym wyborem. Widzę też na Allegro np Divy WWE za ok. 59 zł Bardzo interesujące lalki do kolekcji :)

      Fajnie, że avatarek Ci się podoba. W okolicach 2005 roku dostałam taki podarunek od grafika TOM'a :) Był stworzony dla mnie :) Towarzyszył mi lata na stronce i forum o Whitney Houston. W Administracji mieliśmy ruchome gify. Ostatnio odkryłam, że blogspot wyświetla ruchome gify i stwierdziłam, że muszę wiernie powrócić do mojego! Z którym jestem kojarzona w sferze polskich fanów Whitney :)
      Ściskam Cię Olu serdecznie!

      Usuń
  7. Gratuluję lalka! Ja mam jego kumpla z zespołu Sugę ;-) także z Empiku :-) Fajni są, choć artykulacja trochę sztywna :-) W każdym razie planuję jeszcze jakiegoś sobie dokupić. Twój bardzo sympatyczny :-) Fajnie, że go masz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aya :) Powoli się ich uczę... A i tak zapominam ich imiona ;) Suga też bardzo fajny :) Dzisiaj mi siostra podrzuci zdjęcie drugiego, którego znalazła w Tesco. Poinformowałam ją, że ci lalkowie są w Empiku i oczywiście oznajmiłam, że już nie ma na mnie pieniędzy tracić :) Też jeszcze się zastanawiam nad Jinem. Może stopniowo ich jednak skompletuję. Tak jak napisałaś, są sympatyczni. W świecie mattelowskich panów nie ma aż tyle ciekawostek, więc może warto grupę sobie stworzyć :)
      Ściskam i pozdrawiam :)

      Usuń
  8. męskie wymiany zdań! =) fajny lalek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie w stylu: "Life is brutal"! :) "Nie ma, że boli!" Szorstkość! ;)

      Usuń
  9. Fajny <3 ja mam tego w turkusowym wdzianku i zoltej bluzce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he też fajny :) Wiem który to, ale jeszcze nie pamiętam ich imion :) (I nie wiem czy kiedyś zapamietam ich twarze i imiona!) Siostra mi napisała, że znalazła dla mnie jeszcze Jung Kook'a :) Kucharz w Strefie się przyda hio hio hio ;)

      Usuń
  10. Ja kupiłam czterech, bo w UK sa teraz wyprzedawani za grosze. Nie rozbierałam ich jeszcze, więc "koszula" mnie zaskoczyła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest skandal!!!! Byle klon Ken z PRLu miał porządną koszulę na rzepy! I to koszulę z rękawami i "plecami" :) Gratuluję nabytków :) Może dzięki takiemu zastosowaniu marynarka lepiej "leży" na ciałku... pewnie o to chodziło.
      Pozdrawiam!!!!

      Usuń