***Zapraszam na mój "lalkowy" profil Instagram: @zonefullofdolls !!! :) ***

środa, 13 grudnia 2017

STAN WOJENNY


Obywatelki i Obywatele Polskiej Rzeczypospolitej Strefowej....
Zwracam się dziś do Was w sprawach wagi najwyższej!
Albowiem od dzisiaj na terenie Strefy powstaje rezerwat o nazwie DYSTRYKT 348.
Jakiś czas temu zostały obalone rządy samego Wodza Ernesta, który w tym czasie przebywał...
na rybach...


.. i pewnie tylko dlatego nie zareagował! Obecnie się gdzieś ukrywa. Prokuratura już wszczęła śledztwo w tej sprawie, na celowniku ABW jest Szara Sowa i całe Dziwaczkowo, bo to one najbardziej sympatyzowały z Liderem Strefy!

Na terenie Dystryktu 348 rządzą teraz co najmniej dwa gangi. Jednym dowodzi niejaki Mydło, który założył sobie Szwadron Śmierci*...


Drugim gangiem jest "Kartel"** Carlosa Nawynos, który właśnie dokonał porwania dla okupu, na chińskim obywatelu, przebywającym w Strefie na "wakacjach".
Za wszystkim stoi DON TOMASSO, który bada rynek Strefy i jej grunt pod założenie siatki handlarzy ryżem preparowanym! Aby zmonopolizować rynek tego przysmaku w Strefie!
(Wiem o tym, bo dostałam pogróżki mailem!)



Życie zwykłych mieszkańców póki co, toczy się jakoś zwyczajnie. Są w miarę bezpieczni, jeśli wychodząc z domu, zabiorą ze sobą odpowiednie eksponaty. Oto zdjęcie z miejskiego monitoringu:



Najnowszy "Mikołajkowy" nabytek, testuje ciągle remontowaną miejską toaletę strefową!
Pisuar firmy "Lejnamur" jest sprowadzany z Francji!
Niebawem oficjalne otwarcie ukończonego obiektu, nie wiadomo jednak, kto je poprowadzi!


Co jeszcze?

Zapytacie co na to Eibhlin? Ukrywa się z Ernestem i podobno miała jakiś wypadek!


Ernest: "Oj Ty Ślimoku jeden! Co żeś Ty Babo zrobiła?"

Wracając do Dystryktu 348...

Są podejrzenia, że oprócz dwóch grasujacych tutaj Grup Przestępczych***, powoli rodzi się zalążek Chińskiej Mafii****, Bruce Lee magazynuje zmodyfikowany ryż...


Na razie nie jest tego wiele, ale od ziarenka do ziarenka...
aż strach pomyśleć co z tego wyniknie!


Organizacja nazywa się "Ryż-Is" i plotka głosi, że i za tym kryje się postać mrocznego...
DON TOMASSO!

Poza tym, znalazł się nowy dostawca broni. Niebawem dotrze do Dystryktu 348 transport białej broni od Mr.Keeper'a. Profesjonalna robota, nunchaki, maczety i takie tam!

W ciągu ostatnich miesięcy granice Strefy były otwarte na wszystko i wszystkich. Napłynęło do nas sporo przestępców, o których wkrótce usłyszycie.
(Chyba, że prędzej pozabijają się tymi maczetami!)



Mordy przyjemne, ale obecnie niczego nie można być pewnym!


Na dzisiaj to tyle, dziękuję serdecznie za uwagę!

------------------------------------------------------------------------------------

Jak Eibhlin się odnajdzie... To obiecała, że się postara napisać obszerny materiał o pewnym lalku:


I obiecała również jakieś naloty na Wasze blogi, miejmy nadzieję, że nie chodzi o bombowe zrzuty!

POZDRAWIAM!

PS: Jak widzicie, tu nie ma warunków do normalnego prowadzenia bloga!

----------------------------------------------------

***** -  objaśnienie do tych wszystkich zagwiazdkowanych wyrazów, gdyby ktoś miał jakieś pytania, wątpliwości:




30 komentarzy:

  1. Hello, wow, a lot is going on! Modified rice stock, rice gangs, will there be a rice war? I hope not! Did the kartel hurt you?
    I'm glad to read a post from you again :-).
    (Linda, ex Darkr. Dolls, now reincarnated in MillicentA.F. :-) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG!!! Linda it's so good to see YOU again!!! I've been thinking about YOU so many times! Are YOU ok? Are YOU happy? I hope so! And yes it's gonna be a RISE WAR! And not only! ARMAGEDDON is a fine word :) LOL. And my hand... I hurt myself :) Yeah am so clumsy hahahaha :) Good to see YOU!
      Much love! :*

      Usuń
    2. <3 :-). To be honest I've had a rough and difficult time, but everything is going rather well now! I hope you are doing well too! Thank you so much for asking :-). I missed you!
      I'm relieved that the kartel didn't hurt you ;-D. OMG armageddon!!! At least Ernest is safe!
      Much love back x!

      Usuń
  2. Tu mówię JA, Don Tomasso! Poddajcie się, jesteście otoczeni! Mój mroczny uczeń, Bruce zbiera każde ziarnko, które spada z waszych przepełnionych stołów! A gdy już zbierze wszystkie, wtedy JA, Don Tomasso, zmonopolizuję ogólnoświatowy rynek ryżu preparowanego! Wtedy to WY będziecie prosić choćby o ziarenko tego ulubionego przysmaku (oł maj preszyz, mmm, szyszeczki ryżowe z karmelem, mmm, majn, ol majn!!!), a JA, Don Tomasso, zaśpiewam wam taką cenę, że wam w pięty pójdzie, aż się wam skarpety zrolują i kapcie spadną!!! Poczujecie mój gniew!!! Bójcie się już dziś! --KONIEC TRANSMISJI--

    OdpowiedzUsuń
  3. This is Don Tomasso speaking! Surrender at once, you're surrounded! My dark padawan Bruce is picking up every little bit of rice that falls from your tables, full of food. And when he collects it all, I will dominate the world puffed rice market and you will be begging to get a bit of this delicacy (mmm, oh my precious, mmm puffed rice caramel pine cones, all mine!). And then I will dictate a price that will make you feel so bad, and your socks will roll down and your slippers fall off! Be afraid! --TRANSMISSION END--

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę! Nie wiem czy starać się o adwokata, czy zejść do podziemia i zaopatrzyć się w trochę środków obronnych. Chyba pójdę na naradę do kwatery Obrony Terytorialnej, może chłopaki obmyślą jakiś plan. No i coś trzeba wymyślić, żeby pospieszyć na ratunek Eibhlin i Ernesta.
    (a tak między nami, to najbardziej zależy mi na ryżu preparowanym, od dziecka uwielbiam, ryżowym zakusom Don Tomasso mówię stanowcze NIE!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i Ernest jesteśmy już straceni! Ratujcie się jak najszybciej! :))))
      Don T. już wygłosił swój manifest! Lepiej z nim nie zaczynać i zostawić ten jego ryż preparowany w spokoju, bo się jeszcze szanowny Don T. u Ciebie na blogu uaktywni!!!

      Usuń
  5. O kurka! Ale się porobiło...
    ( Super opowiadanie!!!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję moja Droga, cieszę się, że Ci się podobało! :)

      Usuń
  6. Umarłem, tak mnie rozbawił mail po chińsku, że oplułem monitor, poprawiłaś mi kulawy humor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) O jak fajnie czyta się takie komentarze, bo nie ukrywam, że o to mi chodzi, aby ludziska pluli sobie na klawiaturę, stół, monitor i ścianę :) Naprawdę taki jest cel ;)
      PS: Słyszałam, że Ajax w proszku i pumex skutecznie usuwają te nieznośne plamki z monitoru ;)

      Usuń
  7. O, matko! Ty jak walniesz, to z grubej rury! Strach się bać, normalnie! Szara Sowa w nerwach, Dziwaczkowo się nie odzywa... choć już przy Erneście na rybach nie wytrzymałam i nieźle się uśmiałam!
    No a nowe, jak Ty to nazywasz, mordy - są całkiem ciekawe i przystojne!
    Pisuar, jak będzie gotowy, na pewno przyskoczę obejrzeć....skoro idzie aż z Francji!
    Ratuj się Eibhlin i lecz rany!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :) Jak zobaczyłam pierwszy raz zdjęcie Che z Fidelem Castro łowiących ryby... Padłam! Wiedziałam, że nadejdzie taki dzień, kiedy trzeba będzie je wykorzystać :)
      Pisuar widzę zaciekawił wiele osób i teraz mam tremę czy sprosta oczekiwaniom hahaha. Bo to będzie taki niepozorny twór :) Jeszcze tylko rozwiążę problem z hydrauliką i jakiś post o dioramkach nr 2 powstanie :)
      Olu pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  8. zaiste - MOC masz ogromną,
    skoro pomimo przeciwności
    losu gorszych niźli pakty
    mafijne - wrzucasz post!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehhh zawsze trzeba walczyć z przeciwnościami losu i się nie poddawać, chociaż nie zawsze jest to łatwe! :(

      Usuń
    2. a nawet jak ujawniłaś - bolesne bardzo,
      ale tak trzymaj - nie poddawaj się!!!

      Usuń
  9. Boszzzzzz !!! terror i bezprawie sie w Strefie zagniezdzilo :D Ale swoja droga jest na czym oko zawiesic ;)

    Czyzby Cie panowie napadli podczas snu...no wiesz Toy Stroy i te sprawy... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe nie, krzywdę zrobiłam sobie sama, muszę uczciwie przyznać, nie mogę żadnego Lalka obwinić. Aczkolwiek nie zdradzę co to za krzywda, bo mi potwornie wstyd :) Rany się już zagoiły... w większości. Jedno jest pewne - świetnie ostrzę noże :)

      Usuń
    2. A to ok :D Jesli Cie to pocieszy to ja jako ostatnia sierota wbilam sobie kiedys szydelko do polowy palca....weszlo latwo gorzej bylo wyciagnac ;) Wprawdzie bylo to bardzo dawno temu ale do tej pory pamietam ;)

      Usuń
  10. Intryguje mnie kwestia pisuaru... Dlaczego aż z Francji? To już w kraju zabrakło pisuarów? Wydawało mi się, że ostatnio mamy ich pod dostatkiem... ;-) Ale może to próba odwrócenia uwagi od tego ryżu preparowanego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanko, nie PO-litykuj - to blog o lalkach, hobbistyczny, a nie polityczny. Dzięki za zrozumienie.

      Usuń
    2. "Lejnamur" to hasło, które przypomina mi kawały z czasów podstawówki :) Pomyślałam, że zabawnie będzie wyglądało, że chłopaki do łazienki zamówili sobie pisuar z Francji. Ogólnie chciałam stworzyć sobie małą dioramkę np do sesji zdjęciowych figurek, które akurat nabyłam i trzeba je zaprezentować. Diorama jest zatem za mała, aby znajdowało się na niej więcej przedmiotów, więc będzie tylko pisuar, gdyż to męska toaleta będzie.
      Zdjęcia figurek w brudnej, obskurnej toalecie... taaak, taki jest zamysł :)

      Oczywiście nie chcę nikogo urazić, na pewno nie miałam złych intencji wybierając Francję. Ot gra słowna.

      Usuń
  11. Ależ się dzieje! Musi się tym zająć CIA ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! I już wiemy kto nasłał ABW na Szarą Sówkę i Dziwaczkowo! TY!!!!
      I teraz jeszcze grozisz CIA!

      Aniu jesteś na celowniku!!!! Chińska mafia też bacznie Ci się już przygląda!


      (-_(-_(-_(-_(-_(-_(-_-)_-)_-)_-)_-)_-)_-)

      Usuń
  12. Dziwaczkowo nie potwierdza ani dementuje pogłosek o przebywaniu Ernesta na naszym terenie . UDZIELIMY MU JEDNAK WSZELKIEJ MOŻLIWEJ POMOCY !!! HOWGH !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu a własnie, bo chyba on tam u Ciebie jest. Czy mogłabyś mu przekazać, że ma natychmiast wrócić do domu, bo trzeba śmieci wynieść, ziemniaki obrać, dywany wytrzepać i kurze pościerać!
      Dziękuję :)

      Ściskam serdecznie :)

      Usuń
    2. :):) Myślisz że taki program zajęć skłoni go do powrotu ????

      Usuń
  13. Dziękuję z reklamę Ewelinka! Naturalnie produkcja zamówionego przez Ciebie towaru niebawem się skończy :) Hmmm.... zaraz.. czy to nie miało być ściśle tajne?? Jak ja za to beknę to od razu mówię, że Pan Bruce Lee pójdzie za kraty razem ze mną, Nunchaku w naszym kraju jest niedozwolone i trzeba mieć papiery na tą broń, ponieważ powszechnie uważane jest za broń, uwaga cytuje ''bandycką'' :D Maczeta jeszcze mieści się ramach dużego scyzoryka o ile trzyma się ją w pokrowcu :) Także tego.. nic nie widziałem, nic nie słyszałem.. :D Wszystko pod kontrolą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bla bla bla bla bla :P Panie Keeper, jak Pan pójdziesz siedzieć, to z własnej winy, Strefa się wyprze! Na wezwanie na komisariat/sąd poślemy w delegacji Mietka! Nic nam nie udowodnią!
      PS: Można jeden komplet wideł dopisać do zamówienia???

      :)

      PS2: "Rzekł czynnie wywijający nunchaku! Na video czekam!"

      Usuń