***Zapraszam na mój "lalkowy" profil Instagram: @zonefullofdolls !!! :) ***

środa, 20 grudnia 2017

DZIEŃ LALEK AA

"Dzień Lalki AA"


Pomyślałam sobie, że przynajmniej na koniec tego roku zastosuję się do większości i napiszę posta świątecznego, który w pełni (podkreślam, w pełni!) - będzie nawiązywał do lalkowego święta z kalendarza Szarej Sowy :)

Jak sobie to wzięłam do serca, to oczywiście jak najbardziej na POWAŻNIE!

Nie trafiłam z datą, dwa dni w plecy :(
Jednak nic nie dzieje się bez przyczyny :)

Ja prosta Baba już naszykowałam sobie piękne zdjęcie Miecia...
Mietek przecież od lat w Klubie "AA"...

No KTO inny tak uroczyście mógłby prezentować Dystrykt Strefowy 348
- jak nie Miecio?

Nagle widzę na Waszych blogach mnóstwo ślicznych Lalek Afo Amerykańskich, no i sobie myślę:

"Ludzie co Wy? Pogupieli? Czy co? To nie to święto!"

I głupio Wam teraz co???? Tak się pomylić! Nie ma Wam wstyd?

Będąc koleżeńska... Dostosuję się więc do Was, zwołałam ekipę moich ciemnoskórych piękności! Napstrykałam fotek. Nie będę już rozpamiętywać Waszej gafy!

Oto oni:


Cudne Panie i przystojni Panowie :)


Denzel adorowała panią Urolog :)


Tim natomiast chętnie pozował do zdjęć z Laurel :)


Dziewczyny kochają złych chłopców!
Carlos Nawynos miał wzięcie :)


Rodzinna atmosfera :)
Do czasu....



Samuel: "Co Łysy? Masz jakiś problem?"

---------------------------------------------

Pozdrawiam :)




20 komentarzy:

  1. Banda Afro nieziemska <3 Ale Miecio i tak najbardziej pasuje do AA ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mój nadworny Alkoholik pasuje jakimś cudem zawsze do wszystkiego :) Każdy lalkowy maniak powinien posiadać nadwornego Alkoholika w stadzie :) O tak!
      ;)

      Usuń
  2. no faktycznie, głupio i wstyd, no taka wtopa, że heeej!
    przecież każdy lalkolub chyba powinien wiedzieć, że to
    Dzień Lalki Albo Aliena - a że nie każda lalka wygrywa
    w tej nierównej walce z obcymi - nie dziwota, że potem
    mamy takie obrazki rodem ze Strefy - np. Pan Miecio z
    parteru zmiótł za jednym zamachem skrzynkę piwa i już
    nic nie zostało dla ciemnoskórego towarzystwa, to chociaż
    sobie uskutecznią selfie i zespołówki w ramach terapii...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Taki wstyd! Gdyby nie Strefa - wszyscy by błądzili! Strefa zatem to słońce na horyzoncie! Szanujcie Strefę, a ona się Wam odwdzięczy wiedzą, wsparciem, pomocną dłonią... tak...

      PS: Bredzę zaraz z rana...

      Usuń
  3. Super AA brygada. Miecio jednak namber łan!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak on to robi, że nikt go nie karci za nałóg? Natomiast wszyscy go uwielbiają?
      :)))

      Usuń
  4. No cóż, chyba wypada mi przeprosić za nieporozumienie i w przyszłym roku na kartce wyraźnie będzie stało, że to Dzień Lalki Afro. Twoja reprezentacja pań i panów (zwłaszcza panów) Afro jest imponująca, ale Miecio przebił wszystkich, choć czekoladowe to ma tylko włosy i brodę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję kochana Sówko za piękne słowa o moich Afrolalkach :) Miecio rządzi :)
      O tak! Osobiście dopilnuję (ja z tą moją punktualnością inaczej!) żeby za rok nagłośnić sprawę z pomyłką! Prawda musi zwyciężyć! Pomyłki trza likwidować!

      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Jacy Oni wspaniali !!!! :)
    U mnie nie ma żadnej lalki z problemami alkoholowymi, więc zaznaczyłam już na wstępie że to Dzień Lalki Afro A. :/ . Pozdrowienia dla Miecia !!! :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli w Dziwaczkowie nie ma dziwaków alkoholików... A u mnie są... Czy to znaczy, że tak naprawdę Strefa jest Dziwaczkowata? To by się zgadzało! Wszak zawsze Strefa i Dziwaczkowo ze sobą sympatyzowało :) Gdy Mietek się obudzi... Tak ok. 20:00, to mu przekażę pozdrowienia :) Aczkolwiek Ernest jest w ciężkim szoku, że go nie pozdrowiłaś w tak ciężkim dla niego czasie ...

      Kasiu kochana a ja pozdrawiam Ciebie :)

      Usuń
  6. A very cool group! The ladies as well as the men are all great :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Well thank you :) It's not much, but still a group right.

      Usuń
  7. Ha ha ha ………Miecio rozwalił system :)))) znowu :))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, jest lepszy niż etopiryna :P :))))))))))

      Usuń
  8. Ja też pozdrawiam Miecia! Chyba ma się już lepiej? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mietek pewnie będzie wdzięczny za pozdrowienia :) Tylko gwarantuję, że natychmiast o tym zapomni. Od świąt nie trzeźwieje... :) Nie mogę sobie przypomnieć od których świąt... :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Carlosik to: "Kaustic Plastik 1/6 scale Athletik Muscle Body KP03C Afro (African)". Gdzieś przeczytałam, że przypomina ludziom Danny'go Glover'a i rzekomo głowa jest stworzona na podobieństwo tego aktora. Nie zgadzam się z tą tezą :) Lalka polecam, jest fantastyczny. Ciało muskularne, nieco zbyt małe łączenia łydek ze stopami, ale nie wywraca się :)

      Usuń
  10. Mieciowi to chyba przydałby się odwyk bo jak tak dalej pójdzie to opuści Strefę w czarnym worku i już nie będziemy mogli podziwiać jego dalszych przygód:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juhu Besu :) Na takie chlanie Miecio jest najbardziej zakonserwowaną lalką na świecie :) Czarny worek może mu tylko posłużyć na śpiwór :) Hehe :) Dziękuję za troskę dla mojego pupila ;)
      Pozdrawiam bardzo gorąco! Brakuje mi ostatnio na potęgę wolnego czasu, ale widzę sporo aktywności na Twoich blogach :) Muszę jakiś nalot przeprowadzić :)

      Usuń