***Zapraszam na mój "lalkowy" profil Instagram: @zonefullofdolls !!! :) ***

czwartek, 27 lipca 2017

MYDŁO w Strefie...

MYDŁO



W Strefie w końcu pojawiło się Mydło...
Będą poważne czystki!
Ten dzień musiał nastać!
Beztroskie sprawowanie władzy przez Ernesta to już przeszłość!

W kwietniu odkryłam, iż powstało piękne oblicze Mydła, nie zastanawiałam się ani chwili. Trochę trzeba było czekać na przybycie głowy do Strefy, ale było warto!


Jest kilka innych wersji jego główki, ja jednak zdecydowanie wolałam tę powyższą.

Tutaj parę innych przykładów:

(JopToys)

(ebay.com)

Jeśli nie kojarzycie tej postaci, od razu mówię, że to bohater z serii gier komputerowych "Call Of Duty".

Każdy zbieracz/kolekconer tego typu figurek, na pewno chętnie stworzyłby sobie custom figurki John'a. Można w sieci natrafić na kilka fajnych przykładów:

(pinterest)

Tak powinien wyglądać WYPASIONY John MacTravish!

Dlatego jeśli zaglądają tutaj wasi Mężczyźni, to dobry czas, aby wysłać ich teraz np do sklepu, z psem na spacer, czy ze śmieciami... :)
Aby absolutnie nie widzieli co ja stworzę z mojego John'a!

Moje Mydło będzie barrrrdzo odstawało od oryginału!

Nie mniej jednak... 
Jest on pierwszym Uzurpatorem w Strefie, który skutecznie obali system!

---------------------------------------------

Ale od początku...
Dotarła główka więc trzeba bylo dobrać odpowiednie ciałko. Wybrałam ciekawą wersję ciała z odpowiednią szyją.
(Jak to się człowiek przy składakach musi nakombinować!)

Przybyło umeczone z dalekich Chin:


Koszt to ok.40 zł
Jakież było moje zdziwienie, bo okazało się, że jest to "wysoka" sylwetka!
Bardzo sztywne stawy, zero uszkodzeń, wszystkie elementy z opisu aukcji były dołączone. 
Czyli wszystko ok...

No to rozłożyłam zestaw szczęśliwego lalkarza:


Ehhh... D**a blada...
Prototyp główki, która w kwietniu była "nowością" i trzeba było ją specjalnie zamówić, okazał się złośliwym wybrykiem twórców!
Dziurka w głowie, w której mocuje się "kołek szyjny" jest za mała na standardowy peg!


Nie dość, że otwór zbyt mały, to jeszcze płytko osadzony.
(Powyższy tekst dotyczy główki w skali 1:6, żeby nie było wątpliwości!)
:)

W porównaniu z normalnymi główkami, zastosowano tutaj inne wymiary. Pytanie brzmi... "Dlaczego?" Czy to celowy zabieg? Przecież to wytwór nieoryginalny, nie posiada rekomendowanego ciała... Kupując tę główkę, każdy zmierzy się z tym nieciekawym problemem.
Dzisiaj odkryłam, że "WolrdBox" posiada mniejsze neck peg'i, więc ewentualnie można kombinować z tymi akurat ciałkami. Ale kolekcjonerzy customów, sami chcą dobierać sobie ulubione, wytestowane ciała.

Ja się oczywiście nie poddałam, trochę czasu straciłam na dopasowanie odpowiedniego ciała do główki Mydła. Pomijam opis tych poczynań, sporo się działo! W końcu wykorzystałam zwykłe "żołnierskie" ciało mojego Adrien'a.


Teraz Adrien ma to nowe, wysokie ciałko, a Mydło dostał stare ciałko Adrien'a.
Musiałam papierem sciernym zmniejszyć neck peg.

Ale jest! Mydło jest już pełnym lalkiem!


Jest pewny siebie, nie próżnuje!
Poderwał najważniejszą kobietę w Strefie!

LAUREL!




Love is in the air... 





Nie można ich od siebie oderwać!


Podsumowując:

Mydło pojawiło się w Strefie!
Zdobyło serce Księżniczki!
Stworzyło "Strefowy Szwadron Śmierci"!
Zdobyło całą Strefową Armię!
Wszyscy faceci za nim poszli!
Nawet Carlos Nawynos!


Strefowe czystki!

Co to będzie?

-------------------------------------------------

Chciałam wszystkim bardzo podziękować za miłe komentarze pod dioramkowym postem!
Nadal zachęcam Was wszystkich do podobnej zabawy!
Pierwsza dioramka niemal gotowa, tło drugiej (klub "Zombiarnia") zostało wykorzystane w tym poście :) Ciągle w remoncie. Postaram się jak najszybciej wrócić do tematu, bo mam sporo pomysłów, przemysleń do napisania!

Wrzuciłam filmik pierwszej dioramki na youtube:



Miłego oglądania!


10 komentarzy:

  1. Przejść ze składaniem lalka nie zazdroszczę,ale efekt wart poświęcenia.Nie dziwota,że poderwał Laurel,bo przystojniak z niego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda Ernesta, szkoda. Nie zazdroszczę Mydełku nowej paczki, jak zdradzili jednego przywódcę, zostawią i drugiego. :[
    Lalek tzn. głowa bardzo ciekawa, szkoda, że musiałaś się tyle przy niej natrudzić. Też uważam, że z trzech wybrałaś najładniej zrobioną główkę. W militarnych ciuchach wiele zyskuje. Jako cywil raczej się nie sprawdzi, no chyba, że na gangstera.
    A u mnie do Obrony Terytorialnej trafił następny z AF UK, chłopak z RAF'u , wkrótce wrzucę na bloga. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie sądziłam, że Mydło może być takie interesujące :))))
    Chłoptaś niewątpliwie grzechu wart :)
    Szkoda tylko, ze takie trudności były z montażem :/ ale ostatnio mam nieodparte wrażenie, że wszystkim jest jakoś tak pod górę :/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. HA! Pan FA zamydlił oczu niejednemu,
    nawet Adrianowi, który wszak nie
    poddaje się ablucjom, nie dziwota,
    iż nie pozostał czysty w lojalności...

    w Szydełeczkowie zaś rośnie po cichutku
    seksowny szwadron - Action Men za AM
    wślizgują się pod osłoną lalkowych
    naprędce uskutecznionych wymianek :)

    pozdrawiam serdecznie - INKA

    OdpowiedzUsuń
  5. TELEGRAM ZASZYFROWANY :

    Adrien, sorki za szkalowania!
    wszak wiadomo, że nie miałeś
    większego wyboru - musiałeś
    oddać ciało swe nie-myte!

    wyraźnie widać, że Cię nie widać
    na grupowej strefowej fotce!!!

    POWTARZAM : nie ma Cię na fotce,
    wbrew stereotypom - pozostałeś
    czysty! trwaj tak, Bohaterze! Inka

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie! Nie mów że Adek będzie wyższy od brata klinicznego no way!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kłopotów z poskładaniem Mydła nie zazdroszczę (dobrze, że tak się to skończyło i powstał całkiem fajny lalek!), ale obejrzałam filmik z dioramką i naprawdę, ale to naprawdę jeszcze bardziej mnie zaintrygowała! Jest tak wspaniale odwzorowana, że głowa mała! Perfekcyjna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyżby Ernest musiał się schylić po Mydło, że został zdetronizowany?? :-)

    A tak już serio - szwadron Carlosa Nawvynosa prezentuje się wyjątkowo prze-kozacko! Strach się bać, co czeka Strefę pod takimi rządami... Serce się raduje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wchodze a tu taka rozroba... :O

    W kazdym razie efekt twardej pracy nad lalkiem sie oplacil bo wyglada naprawde super !!! :)

    OdpowiedzUsuń