***Zapraszam na mój "lalkowy" profil Instagram: @zonefullofdolls !!! :) ***

piątek, 10 października 2014

NATHANIEL - Drugie podejście :)

Umówiłam się z Nathanem na kolejną sesję zdjęciową :)
Wykonaliśmy dosłownie kilka zdjęć i mój Przystojniak zaczął gwiazdorzyć...
Oh well... 

Oto kilka zdjęć w różnych ujęciach.
Poprzednie, plenerowe zdjęcia wyszły średnio, tym razem wykorzystałam sztuczne oświetlenie.
I znowu wyszło tak sobie.
Może to ta ponura aura jesieni tak działa?
(Na kogoś trzeba zrzucić winę ;) !!!)

Here we go:












Naczynka krwionośne...
(Kiedyś Nathan ożyje, będzie latał po moim mieszkaniu i wołał: "Mam krwioobieg, ja żyję! Ja żyję! Zostanę honorowym dawcą krwi!" LOL)





Nathan: "Już? Wystarczy tej nagości?"

Eibhlin: "Nieeeee! :P"


Nathan: "Koniec, ubieram się, mam masę rzeczy do zrobienia!"


Nathan: "Nie znasz umiaru Kobieto! Daj mi się w spokoju ubrać!"


Nathan: "No i masz... Dobra, pstrykaj sobie ile chcesz!"


Nathan: "Jak już tak sobie miło gawędzimy, to Ci powiem Eibhlin, że aż dziw, że nie napisałaś na blogu ani słowa na temat dziennikarek z TVN'u i tym całym dziwactwie z tym związanym! Dlaczego nie zabrałaś głosu?"


Nathan: "Nie ma się co wstydzić, że do CIEBIE NIKT się nie zgłosił! To żaden wstyd! Pomyśl tylko, dlaczego mieliby nawiązać kontakt z taką "lalkową nimfomanką" jak Ty! Ups, sorry... Ale wiesz o co mi chodzi. Już sama nazwa "Strefa Męskich Lalek" wskazuje na to, że tu jakiś/jakaś maniaczka seksualna zbiera lale z sexshopu! Powaga! Jeśli Kolekcjonerki z porządnych blogów brano za ofiary przemocy z dzieciństwa, to sobie pomyśl, jak od razu Ciebie zdefiniowano. He he he..."

Eibhlin: "Cicho być! Ranisz moje uczucia! Ja tak chciałam zostać Gwiazdą z TVN'u! Iśc potem po ziemniaki do sklepu i aby wszyscy prosili mnie o autograf... Ach jak Ty nic nie rozumiesz!"


Nathan: "No proszę Cię! Byłoby tak samo jak w lutym 2012 roku! Pamiętasz? Też TVN zaprosił Ciebie i Mr.Salute'a na specjalne nagranie: "Fani Whitney Houston w Polsce"... I co było? Porażka! Ok, zarezerwowano dla Was restaurację w Katowicach, ok złożono Wam kondolencje! Dziennikarz i kamerzysta na początku udawali, że wcale nie pękają z Was ze śmiechu! I Wam współczują z powodu śmierci Idolki. No bo jak można mieć Idola i Hobby? Nie w Polsce! I to jeszcze jaka Idolka? Taka Ćpunka... Nieważne, że ją pamiętałaś z końca lat 80tych, od początku do końca Jej kariery. Z cudownymi momentami... bla bla bla. Przecież to głupie i się nie sprzeda!"


Nathan: "No i co było? Kilkadziesiąt minut nagrania, Ty przedstawiłaś osobowość piosenkarki, Salute opowiadał o sprawach technicznych Waszej strony o Whitney, oraz poruszył kwestię statystyk. Przytargaliście miliony gadżetów i pamiątek... I co TVN zrobił? Hiper cenzurę! Ciebie absolutnie pominęli, bo co Ci przyszło do głowy opowiadać jaką była fajną osobą i ile dobra w swoim życiu uczyniła! A Salutka wypowiedź (bodajże 10 sekundowa?) była wycięta z kontekstu i tyle było o Fanach Whitney Houston w Polsce! Dziennikarze pojechali z informacjami o narkotykach..."

Eibhlin: "ONI MNIĘ WYCIĘŁLI NORMALNIE! SKANDAL!"


Nathan: "Dobra, dobra Maleńka. Już nie rozpamiętujmy! Było, minęło! Pamiętaj, że nie ma takiej siły w Polsce, która by złamała Kolekcjonerów Lalek! Eeee pomóż mi wstać!"


Nathan: "Dzięki, co ja bym bez Ciebie zrobił? Zawiążesz mi sznurowadła jeszcze? Oooo nosimy ciuchy w tym samym kolorze, mam nadzieję, że to przypadek, a nie paranoja?"

Eibhlin: "No jasne, że pomogę! Kolor to przypadek! Nie wymyślaj!"


Nathan: "Dzięki, jesteś kochana!"


Nathan: "Szanowni Kolekcjonerzy Lalek, chciałbym złożyć orzeczenie. Cokolwiek, ktokolwiek na Wasz temat napisze/powie, choćby nie wiem jaka to była bzdura! Pamiętajcie, że jesteście cudowni! I PRAWDA jest po Waszej stronie! Jesteście ludźmi z pasją, wyobraźnią, bardzo wrażliwymi na piękno duszami - My Lalki Was ubóstwiamy i powstajemy tylko dla Was! Niech Opatrzność Lalkowa ma Was w swojej opiece!"


16 komentarzy:

  1. Ale gwiazdorzy! :P A to tylko dlatego, że nowe ciało dostał (z taką fajną, krągłą dupką).
    Zaraz sobie w pamięci zapiszę, żeby swoim chłopakom żadnych ciał wypaśnych nie sprawiać. Bo jeszcze sobie każą buty wiązać! Nie ma mowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te Twoje chłopaki to takie bidule! Żałujesz im ślicznych ciał z krągłymi pupami, a nawet im nie pomożesz z wiązaniem butów! Niedobra TY! Złożę wniosek do sądu o pozbawienie Cię opieki nad nimi i przygarnę do Strefy! :P

      Usuń
  2. Nathan, nie przejmuj się, my kolekcjonerzy lalek mamy głęboko w dupie, to co o nas napiszą lub w TV powiedzą dziennikarskie hieny. Domorosłych Freudów też olewamy wielkim łukiem. Niech żyją lalki!
    Ciałko apetyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amen!!!!!
      Mamy ich w dupie - niech żyją Lalki!

      Nawet nie wiem czy ten program doszedł do skutku????

      Usuń
  3. Great conversation :-), and Nathan is perfect, amazing, super doll!!! I see you made him your new avatar, nice!!! xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Nathanie !! Cudowne masz Ciało !!!
    Aż boję się pomyśleć o jakie traumy z dzieciństwa mogą być posądzani zbieracze naparstków... :)
    Ciekawe , co powiedziałby Freud na temat pismaków ścierwojadów żerujących na cudzych nieszczęściach ...
    ... i mam dylemat , czy na jutrzejszą wyprawę na bazarek przebrać się za Barbie , Action Mana czy Arielkę.... :/ ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))))
      Zbieracze naparstków... Hmn... ciekawe... Bo tak teraz sobie myślę, chociaż co ja tam wiem w sprawie naparstków... ale pomijając "wymiary" to chyba zbytnio nie ma co kolekcjonować? LOL... Nie neguję! Tak tylko się zamyśliłam :) Każdy zbiera co lubi!

      Usuń
  5. Ależ on PIENKNY!!!! Bosz... takie ciało ukrywać to grzech śmiertelny!

    Mój tatko kolekcjonuje noże, ostrzałki do żyletek i brzytwy. Tak, taki człowiek mnie wychował! Zgroza! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto Cię wychowywał?
      Chodząca oryginalność! :*************

      Usuń
  6. Wspaniały blog! Od razu polubiłam wszystkich Twoich panów! Przystojniaki ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tildo kochana, dziękuję za odwiedziny i za to, ze znalazłaś czas, aby zostawić mi tutaj jakże miłe memu sercu słowa! Pozdrawiam, ściskam i Strefa zaprasza do ponownych odwiedzin!!!
      ;)

      Usuń
  7. Ależ on ma ciało! Brzydko mówiąc....obmacałabym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję, że nadarzy się okazja do spotkania! Wówczas macaniu nie będzie końca! :) Obiecuję!!!! :)

      Usuń
  8. jaaa...! że też ominęłam takiego posta! z takim ciachem :D mój Mężuś jak zobaczył na co patrzę, to mówi: "no to nie tylko Ty jesteś zboczona" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bhuhahahahahhahahah :)
      Dlaczego zaraz niektórzy (przeważnie najbliżsi!!!) wyskakują z tekstem: ZBOCZUCH!
      Ja protestuję! My jesteśmy KONESERAMI SZTUKI! Hahahah :)

      Usuń