***Zapraszam na mój "lalkowy" profil Instagram: @zonefullofdolls !!! :) ***

czwartek, 17 października 2019

ADA WONG - Drugie podejście...

Na początku dziękuję wszystkim za słowa wsparcia, pod postem o kotku Maplinku!
Dziękuję za wzruszające komentarze i przepraszam, jeśli komuś tym postem przypomniałam o podobnym, smutnym wydarzeniu!

***

Dzisiaj post dedykuję uwielbianej przeze mnie, super Agentce, która się nazywa:
ADA WONG

(Powyżej link do mojego blogu, który staram się przetworzyć w encyklopedię wiedzy o Adzie! Szału ni ma, ale sukcesywnie będę wrzucać informacje, zagadnienia, ilustracji itd - dla fanatyków tej postaci!)



Przemilczmy fakt, że to bezwzględna kobieta jest, która szpieguje, zabija, zdradza, torturuje, świetnie się bije i zawsze wygrywa...
ZAWSZE!
I można tak jeszcze pociągnąć jej opis w nieskończoność.
Najlepiej zacytować Bogusława Lindę:


:)

Już o Adzie pisałam TUTAJ na blogu wielokrotnie.
Stworzyłam swój własny custom Ady Wong, na podstawie gry "Assignment Ada".



Niedawno odnowiono grę "Resident Evil 2", tak powstała wersja: "Resident Evil 2 Remake" i również sama Ada Wong ma zupełnie nowy wygląd!

(Google.com)

I to był moment przełomowy. Pomyślałam, że moja Ada powinna wyglądać bardziej elegancko!

Koniec z misjami w terenie...
Teraz może trochę polityki muśnie...
Jakieś intrygi szpiegowskie...
Przejęcie dowództwa w Strefie...

Więc Ada niezupełnie musi prezentować się identycznie, jak postać Ady Wong z tej odnowionej gry! 
Niech będzie "Strefowa", czyli unikatowa, na potrzeby mojego blogu i moich lalków :)
Wymyśliłam sobie, że uszyję taki płaszczyk, jak ten z gry, ale zostawię jej te boskie buty!!!

Właśnie wczoraj skończyłam szyć, prasować, poprawiać!
Tak wygląda moja wersja Ady Wong...



Kieszonki prawdziwe, żeby gdzieś mogła broń schować...


Płaszcz został uszyty z 12 części (nie licząc rękawów i kołnierza).



Mogłam bardziej przyłożyć się do wyprasowania poszczególnych elementów. Jednakże w tej skali to jest dość trudne, a wcale nie musi być idealnie.
Jeszcze materiał jaki sobie wybrałam do tego projektu, w ogóle ze mną nie współpracował!

No właśnie...

Kupiłam też nowe ciałko dla Ady :)
Żeby była fajnie wysoka :)
Były trzy rozmiary biustu do wyboru...
No to sobie pomyślałam, że nie będę Adzie żałować wdzięków!
Niech kobita ma czym oddychać!
Niech jest ultra sexy i niech rzuca lalków Strefowych na ich zginane kolanka :)

Jak ciałko do mnie dotarło, wyglądałam tak:


Na zdjęciu z aukcji ten biust nie prezentował się tak... obficie!
Ale jak je rozpakowałam, to przeżyłam szok!
Hahahaha!


Trudno... Guziczki się rozjeżdżają... 
Wdzięki są wydatne...
Ada Wong pełną gębą :)


Tutaj bliższe porównanie z grafiką z gry:


Wiadomo, postać stworzona graficznie wszystko zniesie.
Natomiast kształtna lalka, to już inna sprawa.
Materiał układa się po swojemu.
Kołnierz postanowił żyć swoim życiem...

Jedno jest pewne...
Ernest ma poważną konkurentkę w przejęciu władzy nad Strefą!
Kroi się jakaś grubsza afera!

Nowy klub w stylu chaty góralskiej jeszcze w rozsypce.
Ale zostały już zgromadzone dodatki. Nawet światło i bar będzie...
Ba! Alkohol w skali 1/6 już też jest!!!
Trzeba kanapy i stoły zmontować...
Jeszcze dużo trzeba rzeczy stworzyć!
W Strefie panuje jednak chaos jak zawsze, plus korupcja i wiecznie brakuje chętnych do roboty...
To ja nie wiem, kiedy zrobimy otwarcie!
Czy Ernest ma wszystko w nosie, czy powalczy o dowództwo?

Nowy Arab wylądował w poniedziałek w Warszawie...
Może się rozmyślił i powędrował do Zgredki czy może Kasi z Dziwaczkowa ?
A może człapie powolutku już do Strefy???
Ma spóźnienie!!!

Boże... Arab w Strefie...
Co to będzie?

Pożyjemy, zobaczymy!

***
Kończę robić mniejszą dioramę. Więc na dniach postaram się pokazać taki nowy projekt. Myślę też o małym tutoriale, może ktoś się zastanawia jakich materiałów użyć do stworzenia jakiejś dioramki pod zdjęcia. Ostatnio sporo testowałam i kombinowałam.
Ale o tym kiedy indziej :)

Pozdrawiam!
;)


22 komentarze:

  1. Jestem pod wrażeniem Ady. Obawiam się tylko, że Ernest dawno spoczął na laurach i nawet nie będzie mu się chciało podjąć wyzwania. Czekam na dioramy, bardzo jestem ich ciekawa. :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już chyba drugi rok mija, jak Ernest nam się wycofał... w głąb najciemniejszych zakamarków Strefy! Muszę mu jakieś zdjęcia zrobić i wrzucić na bloga, żeby mnie ktoś nie oskarżył, że ukrywamy jego zaginięcie... Albo, że go sprzedałam... Albo, że sama nie wiem gdzie uciekł! Istnieje też możliwość, że trzymamy go w naszym psychiatryku... Różnie może być! ;)

      Usuń
  2. Ada ZAWSZE WYGRYWA -
    zdobywa uwagę i serca!
    biust przeobfity choć
    mocno sprężysty - jak
    piłka lekarska ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biust ma twardy jak skała!!!! Taka to baba! :) Zero sprężystości!

      Usuń
  3. płaszcz z 17 kawałków dla tak
    niewielkiej kobitki? SZOKING!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś taką grafikę zaprojektował! :) Zresztą każdy strój Ady jest wyzwaniem. Albo kiecka z hiper rozcięciem, albo strój bojowy, czy ten płaszcz. Nie wspomnę już o kostiumie z 6 części :) Pewna znana mi osoba, pod wpływem mojej Ady stworzyła sobie własną Adę :) I wybrała opcję z samą czerwoną sukienką. No i jeszcze... 18 guziczków! O!

      Usuń
  4. Arabam wielce ciekawa, bo lubuję się w urodach śniadych i
    ciemno-okich-włosych choć niekoniecznie-charakternych :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wg mnie... Rozwala wszystko! Zaraz stworzę post na jego cześć!

      Usuń
  5. Płaszczyk jest absolutnie boski! Jestem zachwycona.

    Też bym pewnie miała taką minę na widok tego ciałka. xD

    Czekam, czekam na te dioramy... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Kamelio bardzo serdecznie za Twoją opinię :) Strasznie mi miło!
      W przyszłości chyba wymienię to ciało, mam mieszane uczucia. Nieznany jest dokładny wiek Ady... (Może moja Ada już zahacza o menopauzę? :P Biust się rozrasta... itd.) ;)

      Usuń
  6. OOoooo! No, z takimi atutami i w takim płaszczu to Ada zawojuje Strefę w mgnieniu oka! Nie wyobrażam sobie, kto miałby jej stanąć na drodze, zmiażdży, rozjedzie i nawet nie zauważy... Trzymam kciuki!
    Płaszcz jest niesamowity w każdym calu, dokładnie tak, jak się spodziewałam. Mistrzostwo. Zbieram szczękę z podłogi, a to niełatwe, bo już i kręgosłup nie ten,co dawniej.
    Oby Arab jednak dotarł. Jeszcze ten kawałeczek ;)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arab dotarł, ale został przytrzymany w Warszawie! Skandal! Hahahaha! To jawny rasizm! :) Nie mam też bladego pojęcia, kto by mógł zaszkodzić, czy pokrzyżować plany Ady. Nikt... W Strefie jest wesoło :) A z drugiej strony, tyle tu dziwaków, testosteronu, czy psychopatów, że nawet wielką Adę może ta sytuacja przerosnąć :) Leona sobie owinęła wokół palca, ale z resztą może nie być tak łatwo. W komentarzach się pojawił Don Tomasso... To pewnie on ustawił wszystko tak, żeby Chińska Mafia odzyskała wpływy w Strefie... Ada pewnie z nim współpracuje!!!!

      Heh dziękuję Ci za miły komentarz!!! :)

      Usuń
  7. Płaszczyk jest absolutnie doskonały!
    Ada na nowym ciałku wygląda jak bogini, ale chłopaki niech mają się na baczności...
    Dioram jestem ciekawa bardzo, bardzo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za miły komentarzyk :)
      Ta Ada to taka moja wymarzona :) Pupilek lalkowy :) Niczego jej nie będę żałować!

      Z dioramką musiałam na razie przystopować z przyczyn technicznych :(

      Usuń
  8. Ada Wong prezentuje się jak marzenie! Wspaniały płaszczyk Evelka! Masz prawdziwy talent! Już o tym wspominałem przy wcześniejszej naszej rozmowie, ale naprawdę powinnaś szyć takie ciuszki na zamówienie! Myślę, że miałabyś nie byle jaki odbiór przy produkcji swoich wyrobów :) Podziwiam i szanuje!! Coś pięknego :) PS Faktycznie to randomowe ciałko Ady, tak jak wspominałaś, ma ogromne boobsy! Teraz biedny Leon nie będzie mógł się napatrzeć! Jak on będzie strzelał do tych zombiaków skoro wiadomo gdzie będzie w pierwszej kolejności zerkał! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Mike za kolejne miłe słowa na temat tego płaszczyka! Masz rację, obmyślam sprawy związane z produkcją takich męskich bluz z kapturem w skali 1/6. Rozmiar jest standardowy. Pomysłów na grafiki i kolorystykę mam mnóstwo, nawet obmyśliłam sposoby pakowania itd. Ale nasz projekt to teraz dla mnie priorytet :)
      Leon przepadł! Hahahaha Zombie nas teraz zjedzą! Nikt granic Strefy nie pilnuje!

      Usuń
  9. Ależ się u Ciebie dzieje! Tyle nowości, tyle działań, planów, nowych postaci, no i płaszczyk, którym jestem zachwycona! Wdzięki Ady... mogą się przydać, historia pokazuje, że niejeden władca tracił z takiego powodu przywództwo, he, he :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci kochana Olu za miły komentarz :) Nowych ludzików lalkowych nam faktycznie przybyło! Dzięki Bogu jest też zapał i nowe pomysły! Jakoś się Strefa kręci :) Chaotycznie jak zawsze, ale przynajmniej nie milczymy :) Hahaha to racja, silne, kobiece atrybuty mogą zdziałać cuda! ;)

      Usuń
  10. Płaszczyk wyszedł świetnie, a laluchy z dużym cyckiem to ja lubię, więc Adzie będę kibicować podwójnie kiedy zdecyduje się przejąć władzę w strefie.
    Tutorial dioramowy z wielką chęcią przygarniemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Hahaha ja chyba powinnam wystosować petycję do chińskich sprzedawców, że w tym wypadku... pomylili angielskie słowa! Zamiast LARGE powinni wpisać HUGE! Hahahaha :) O proszę... Ada ma już swoją zwolenniczkę...!!! Tutaj zaglądają też fani Ernesta! Może być ciekawie! :) Może przeprowadzimy w Strefie referendum! :)

      Usuń
  11. Piękny płaszczyk, nie wiedziałem, że Koleżanka Eibhlin posiada AŻ TAKIE zdolności krawieckie! Brawo, szacuneczek! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Padre! Szanowny Don Tomasso nas odwiedził! Typuję, że Don zatrudnił już Adę...? Jestem na to przygotowana! Na pewno współpracujecie! Carlos Nawynos próbował stworzyć komunikator, żeby wszystko relacjonować szanownemu Donowi, ale zarekwirowałam to "ustrojstwo" i zniszczyłam! Mafia Ryżowa w Strefie upadła :)

      Usuń