***Zapraszam na mój "lalkowy" profil Instagram: @zonefullofdolls !!! :) ***

czwartek, 6 lutego 2014

"STREFASHION" # 3 - Nowe oblicze Ryszarda... :)

Jestem bardzo dumna z mojego Ryszarda !!!
Ostatnim razem było głośno o nim, ponieważ znalazł pracę w Policji! Awansował w trybie natychmiastowym jako Sierżant... mija kilka tygodni i mój nieznośny, acz uroczy Rysiek - został uwaga... uwaga...:

Łzy radości cisną się do mych oczu! Pękam z dumy i zachwytu! :)
Rysiek otrzymał najwyższe oznaczenie w polskiej Policji :) I teraz z podniesionym czołem (zresztą jak zawsze!) paraduje w swoim mundurze z najnowszymi odznaczeniami!

"Mundur policyjny"
Model: Rysiek
Ubiór: mundur (koszula i spodnie), pasek, kabura i pokrowiec...
Projekt i wykonanie: Eibhlin






Awans w pracy, to oczywiście nie jedyna zmiana w jego lalkowym życiu - Rysiek zmienił swój wygląd zewnętrzny. Zapuścił włosy, farbując je na... blond. 
Kiedyś sam opowie o swojej zaskakującej metamorfozie!
----------------------------------

Korzystając z okazji, bardzo dziękuję Rudemu Królikowi za fenomenalny tutorial !!!
Dzięki za pomoc - gdybym sama musiała wykombinować zmianę fryzury, możliwe, że Rysiek miałby teraz na głowie... dożywotnio przyklejony hełm, tuszujący moje zapędy McGyver'skie :)

9 komentarzy:

  1. Ale mundur !!! Szczęka mi opadła !!! Świetnie go uszyłaś i ta przemiana ...
    Bossski jest ! Brawo !!!! :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ryszard był nie do zniesienia jako Sierżant... Czas pokaże jaki jest teraz, obawiam się, że będzie jeszcze gorzej :) Wszyscy policyjni Lalkowie są mu teraz całkowicie podlegli. Będzie wesoło :)
      Cmokam :***

      Usuń
  2. Właśnie doznałam olśnienia- znana jestem z tego, że nie lubię "męskich" lalek, tzn lalek, które w zamierzeniu miały być mężczyznami, a przypominają omdlewające mimozy. Zwykle marudzę "Czemu, ach czemu, nie ma lalek facetów? Takich prawdziwych? Męskich?"
    No przecież SĄ! U Ciebie mieszka ich całe stado!
    Następnym razem nie będę marudzić, tylko szybciutko tu przytuptam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam tyle razy już Twoje komentarze, na których nie zostawiasz suchej nitki na męskich Lalkach!! :) Ale ostatnio odnotowałam sobie w pamięci, że mój brodaty Ernest minimalnie zwrócił jednak Twoją uwagę co mnie bardzo ucieszyło! Dzisiaj czytam Twój komentarz i co? Moje chłopaki gwiżdżą z zachwytu! Szampan, piwo i wóda się leje! Super... już zaczęli weekand! Urośli w piórka!
      Strefa jest zawsze otwarta dla Rudego Królika! A dodam, że jeszcze o bardzo, bardzo wielu strefowych mężczyznach nie zdążyłam jeszcze tutaj napisać!!! :)

      PS: Powtarzam to na każdym kroku, że niestety męscy Lalkowie są niedoceniani, źle tworzeni, brakuje im czasami testosteronu!!! Oczywiście nie tylko w Strefie jest rewolucja męskich Lalków, powoli to się zmienia na dobre :) U kochanej, Starej Zgredki też jest ciekawy bastion samców z prawdziwego zdarzenia :)

      Dziękuję Rudy Króliczku :*

      Usuń
  3. No proszę jaki awans - proszę serdecznie pogratulować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje przekazane :) Przyjął je bez słowa, więc ja dziękuję Ci w jego imieniu ;)

      Usuń
  4. jaki świetny mundur :) rewelacja :) a wiesz co mówią - za mundurem panny sznurem - to się teraz Rychu nie opędzi od laseczek :D i jeszcze te nowe włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rysiek wygląda bossssko! Ach ten mundur, nadaje mu prawdziwego szyku. Super glina. Ale się napracowałaś przy tym stroju. Pasek robiłaś sama, czy zdobyczny?
    Pamiętaj jednak, że ja czekam na żołnierzy.

    OdpowiedzUsuń
  6. No gratulacje! Imprezka była? O której się skończyło? A mundur rewelacja...

    OdpowiedzUsuń