***Zapraszam na mój "lalkowy" profil Instagram: @zonefullofdolls !!! :) ***

czwartek, 29 czerwca 2023

KEN LOOKS # 18

 


Ta "ścianka" z biblioteczki to najlepszy dowód na to, że nie przykładam się do postów czy blogowania, instagramowania, facebookowania itd.
Do bani!!!

Energii brak, ale czasem tak bywa, potem przychodzi taki KOP i wszystko wraca do normy 😁
(Mi tam z cztery kopy w d...ę by się przydały!)
Co by zadziałało!

Nabyłam kolejnego Pana z serii Looks.

Nazywa się James Gira...

Tak, wiem... Nieprzeciętne nazwisko...
Nie popełniajcie tego samego błędu co ja...
Na pytanie: "A mogę Ci nazwać tego nowego Kena???"
Nie odpowiadajcie: "Jasne..."

Bo potem Wasze lalki się nazywają śmiechowo, najdelikatniej rzecz ujmując...
😜



Lewa ręka Jamesa nie była niczym przytwierdzona do pudełka!!!


James: "Daj mi ten aparat, zrobię lepsze zdjęcia, bo na tych co robisz, coś mam gębę niewyraźną!"

Głowa przytwierdzona dwoma "zszywkami"...
Myślę, że to naprawdę zbyteczne. Wszystkie zabezpieczenia mocno przytwierdzają lalki do tekturki. Nie wiem naprawdę, kto to wymyślił!!! Lalka jest kolekcjonerska, a sam producent ją niszczy na wstępie!

Mattel ogarnij się!!!

😡


Lalek absolutnie rewelacyjny, wspaniałe ciałko, ciuszki spoko, chociaż i tak inaczej go ubiorę.
Natomiast te dłonie...
Nowy "model" dłoni...
Kto to składał?
Kto to zaakceptował?
On ma szramy na obu dłoniach...
To jest wręcz zadziwiające, że tak to wygląda. Ja rozumiem, to tylko lalka, zabawka...
Ale coś takiego widzę chyba po raz pierwszy...
Jeszcze fakt, że te dłonie ma w pozycji "chwytającej", no to ok.
Ale sposób ich wykonania...

No powiem Wam...
Eibhlin zaniemówiła...
(A potem mi się wymsknęło coś w stylu... Jprdl nie wierzę!)

😁


Na plus, aby była równowaga...
Ma przefajne BUTY!
I to w końcu lewy i prawy!
A psioczyłam na Mattel kilka razy, że te kenowate buty, to takie platfusy...
Bezstronne!

I proszę!
Cyk, pyk i ten Ken ma prawy i lewy bucior!


Mój egzemplarz miał jak zwykle fryzurkę do poprawki, oraz plamy po kleju...


Kąpiel i malutkie ciachu-ciachu nożyczkami, poprawiły defekty!

Ale...


Miałam problem z prawą ręką...
Usztywniona "kulka".
Cała ręka odstaje...


Gorąca woda rozwiązała ciut problem, po prostu muszę to rozruszać.

PS: Gatki ma fajne 😂

Ciuszki wracają do pudełka!


Został golusieńki...


Teraz czeka w kolejce na swoją stylizację i pomaga mi przy szyciu kolejnych Potworkowych Maskotek!


Właśnie "wykańczamy" Ofifio!

😁

Zapraszam na moją stronkę na Facebooku:



Jeśli ktoś lubi takie Potworki - Stworki 👾👽👹💀🧟

Mam takie pytanie do osób posiadających tego Kena, lub inne Barbie z serii LOOKS.
Czy Wasze lalki posiadają jakieś defekty?
Poluzowania stawów?
Źle złożone części?
Pytam z ciekawości i dziękuję za wszelkie komentarze.

Ken jest wspaniały.
Uwielbiam serię LOOKS i BMR 1959

Obmyślam co mu uszyć 😀
Jakie kolory materiału dobrać!
A potem może uda się jakiś wypad w plener 😍




Pozdrawiam 💖


14 komentarzy:

  1. Przybywają do Ciebie te mężczyzny z prawa i lewa! Na pewno fama się już rozniosła o sielance w Adystanie i nie mogą się doczekać, by tam zamieszkać :D. Gratuluję nowego, przystojnego nabytku! A rękami MGA też ma ostatnio problemy, coś im się chyba podwykonawca rozbisurmanił...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha sielanka w Adystanie :) Dobre! Ja robię nową makietę, klub. Dość obszerny, mnóstwo dodatków. Chyba po wakacjach dam radę z tym ruszyć i na blogu przybliżyć obecny stan rzeczy w Adystanie. Jest spokojnie to fakt, ale... nazbierało się dziwnych elementów hahaha Odnośnie podwykonawcy... Musiałam rozłożyć tego Kena na kilka części... Miał źle złożoną rękę. Nie wiem jak to przeszło. Czy mają jakieś kontrole, czy po prostu to leci taśmowo. Osoba go składająca musiała widzieć feler. Naprawiłam go i w miarę rusza ręką, ale nie jest to idealne. Trudno... Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Zacznijmy od tego, że byłem kilka razy na blogu w ostatnim czasie, ale twój post z jakichś nieokreślonych powodów mi się nie wyświetlił, a jest z 29 czerwca... dziwne. Po drugie, mnie to nie tylko trzeba byłoby kopnąć, ale wręcz zakopać, żebym ruszył zad. Po trzecie lalek fajny, ale to Mattel więc nie można się spodziewać cudów...albo przyzwoitych norm. Moje wszystkie mają jakąś tam wadę, nie mogę sobie wybrać sam egzemplarza więc kupno na internetach jest loterią, z tym, że ja zawsze trafiam łbem we wiadro... takie szczęście. Kiedyś mi przyszła lalka z dwiema lewymi nogami.... Tego egzemplarza jeszcze nie mam, bo ciągle mam inne wydatki i tak jakoś schodzi na dalszy plan, ale może kiedyś trafi do mnie. Fajnie, że ty go masz i znając twoje zdolności, to będzie obszyty jak ta lala...albo lalek :) A na koniec potwierdzam, one wszystkie mają wady, sztuką jest wybrać albo wylosować z jak najmniej widocznymi wadami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blogspot się ewidentnie sypie :) Ja niestety coraz rzadziej tu piszę, ciągle pamiętam, że interesują Cię wszelakie skany tych katalogów AM. Najpewniej wyślę Ci to pewnego dnia na maila. Muszę to (mnóstwo tego) ładnie poskanować itd. Pamiętam na pewno, przepraszam za opóźnienie ;) Kopać Ciem nie bendem ;) Mnie to by trzeba było łopatą po łbie zdzielać raz za razem... Temat rzeka :)))) Ja szukałam filmików na youtube odnośnie usterek Kenów BMR czy Looks i NIC... Pewnie na europejski rynek trafia gorszy sort, a każdy kolekcjoner wie jak naprawić drobne usterki... Czyli to faktycznie loteria. Mam nadzieję, że ceny tych konkretnych lalków nieco spadną. Też mi tam parę brakuje, które sobie upatrzyłam, czekam na obniżkę. Na szczęście to nie są wersje limitowane. Bardzo Ci dziękuję za to co napisałeś, że cieszysz się, że ja go mam. To strasznie miłe, życzę Ci, abyś szybko nabył tego Kena :) I żeby był w idealnym stanie!!! Fajny jest ;) Ściskam serdecznie!!!

      Usuń
  3. Gratuluję nabytku! Ja jeszcze nie mam żadnego pana ani pani z tej serii, a jak na złość - większość bardzo mi się podoba. Ale za dużo tych super serii. Same fashionistas mimo sztywnych ciał, mają wspaniałe moldy, z BMR-ek też nie kupiłam kilkorga, którzy mnie zachwycili, że o Extra nie wspomnę. Wciąż inne wydatki i inne sytuacje - nielalkowe... Stronka na FB? Spojrzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie na stronkę, ale od razu zaznaczam - aktualności są opóźnione. Coraz mniej wolnego czasu na hobby, takie życie, zresztą wiesz jak to jest. Przyjdzie taki czas, że nadrobisz zaległości w kolekcji. Dodatkowo pewnie za mniejszą kwotę, bo te lalki tanieją z czasem :) Bardzo Ci dziękuję Kochana za odwiedziny i komentarzyk! Wszystkiego dobrego u Ciebie, trzymaj się zdrowo!!! Ściskam i pozdrawiam!!!!

      Usuń
  4. przystojniaczek- jednak firma nie przykłada się już do jakości... a bardzo szkoda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, niestety. A z drugiej strony wrzucają na rynek sporo serii. Ilość ponad jakość, to takie współczesne i smutne :(

      Usuń
  5. cudny bez zastrzeżeń
    (cieszę się że to nie ja
    musiałam chłopa do
    porządku przywoływać)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ryzyko nabycia tego Pana z usterkami okazuje się być wysokie. Bywa :(

      Usuń
  6. mój rudaśny lookmen z obezwładniającymi
    dołeczkami w polikach wydawał się idealny
    od samiuteńkiego przekroczenia progu...
    teraz muszę poddać go kontroli godnej
    Męskiej Strefy!!! eeech...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rudy powinien zdobyć nagrodę "Mister Ken Wszechczasów" :) Rozwalono nim system! Dołeczki górą :)

      Usuń
  7. obuwie dwunożne to rarytas!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rzecz którą Mattel powinien sobie wziąć do serca! Robi różnicę!!!! :)

      Usuń