***Zapraszam na mój "lalkowy" profil Instagram: @zonefullofdolls !!! :) ***

czwartek, 30 marca 2023

1/6 JOSH BROLIN - CABLE

 


Josh Brolin to jeden z moich ulubionych aktorów!
Jest wg mnie mega męski, przystojny, po prostu wspaniały!

😊

Bardzo się ucieszyłam, kiedy dowiedziałam się, że powstanie jego podobizna w skali 1/6

Twarz jest wzorowana na postaci Cable z filmu "Deadpool 2"

(google.com)

(google.com)

Ja mojego Kabla zrobiłam oczywiście po swojemu, nie wzorowałam się zbytnio postacią z filmu. Ale jeśli chodzi o jego ubiór, zachowałam nieco kolorystykę.

U mnie Josh jest kryptozoologiem 😁






Dodatkowo dostał wszelakie dodatki, aby mu się dobrze pracowało przy łapaniu potworów...





Nie wiem czy się dogaduje z Geraltem...
Może tu zajść jakiś konflikt interesów...


Geralt: "Jak tylko dostanę moje miecze... Szybko się okaże, kto tu ma licencję na zabijanie stworów!"


Kabel: "Siwy nie podskakuj! Miecze to za mało, aby mnie powstrzymać!"

--------------------

Dwóch łowców potworów w Strefie...
Będzie się działo 😂

Tak na marginesie... Jeśli pojawił się Josh... To może się doczekam Don'a Johnson'a w skali 1/6 ?
Oby!!!!


12 komentarzy:

  1. Trochę mniej bakłażanowy niż w Avengersach :) Fajna koszulka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha świetnie to ujęłaś, nic dodać, nic ująć! Dziękuję - bluza z kryptoczachą, aby Wiedźmina wkurzać ;)

      Usuń
  2. Zachwycające i zdumiewające podobieństwo! Mattelowi nigdy nie udało się tak uchwycić żadnej z postaci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nie wiem jak to opisać, ale na żywo to jeszcze lepiej wygląda i jakość aparatu nie ma tu nic do rzeczy. Mistrzostwo świata Chińczycy robią. To jakby malutki człowieczek.

      Usuń
  3. Twoja wersja zdecydowanie bardziej mi się podoba. Przystojniak!

    OdpowiedzUsuń
  4. No no no! Jakaż dorodna mężczyzna do Ciebie zawitała (nie to, żeby w Strefie ich brakowało :))! Gratuluję fantastycznego nabytku! Będzie się działo, gdy jeden pan będzie chciał potwory rezać, a drugi badać. Jak jednak znam Adę, bez trudu spożytkuje obu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę podobnie, Ada robi notatki, siedzi trzymając przy sobie "Death Note"... Planuje, rozmyśla, tu nie ma miejsca na błędy, zbyteczność. Ktokolwiek teraz trafia do Strefy, to nie przypadek :) Pewnie obaj się przydadzą. Hehe pozdrawiam!

      Usuń
  5. Uuuu, dwóch takich zabijaków... Będzie się działo. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Tym bardziej, że Potworów w Strefie nie brakuje!!! :) Pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń