***Zapraszam na mój "lalkowy" profil Instagram: @zonefullofdolls !!! :) ***

środa, 26 stycznia 2022

STREFA SECRET SERVICE

 "STREFA SECRET SERVICE"


Wrzuciłam ich zdjęcie na mój Instagram i dotarło do mnie, że nazwa: "Strefa Secret Service" w kontekście kobiecych laleczek, może dziwnie zabrzmieć...
Jak jakaś agencja z dziewczynkami na telefon...
A tu o ochronę głowy Strefy chodzi!

😖

Panie z "Strefa Secret Service" to wykwalifikowane, kompetentne, urocze, funkcjonariuszki "Ochrony".
Wybitnie uzdolnione, wprawne w wielu sztukach walki z ogromnym doświadczeniem w wywiadzie...
Zbyt wiele informacji na ich temat nie mogę zdradzić!!!
"Top secret"!


Mogę natomiast zdradzić, że z pewnością brały udział w głośnych sprawach, o których każdy z nas słyszał w TVP1 czy TVN'ie... 
Później na podstawie ich spektakularnych akcji ratowania obywateli wszelakiej narodowości powstawały filmy, książki (same bestsellery!), gry komputerowe itd.
Czasem dla zmylenia kontrwywiadów wrogich państw w obsadzie występowali mężczyźni...
Jak np Tom Cruise czy Tom Hanks!!!

A teraz Panie są w Strefie, pełnią ważne zadania!


To one obecnie chronią Wodza Ernesta nie odstępując go zazwyczaj na krok!
I to one będą chronić nowego Przywódcę/Przywódczynię Strefy...
Cóż... My w Strefie cenimy sobie profesjonalizm i prestiż!
A jeśli chodzi o ważne sprawy, wiadomo... 
Musimy być najlepsi!
Siano nie gra roli!

😎

"Strefa Secret Service" to:

Nadia


Paulina


Nelly


Dziewczyny musiały mieć swój własny POST!

😁

Następny post będzie dotyczył starego projektu!

SIGMA w końcu doczekał się PI !!!!!


😃

Wybory też szybko ruszą! Sztaby uzgodnione, teraz tylko jakieś relacje trzeba wrzucać. Trwa to długo, bo temat jest dość obszerny!

W tym roku chcę też nadrobić wszystkie zaległości ze starymi projektami lalkowymi!
Oby się udało wytrwać w tym postanowieniu!

Łącznie z... nowym numerem: "Strefashion"




😋


20 komentarzy:

  1. Niezły skład:) Oby pań w strefie była większa ilość. Nadal liczę na Prezydentkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha Pań jest coraz więcej. Zrobię Ankietę i wystawię kilka kandydatów - kto będzie chciał zagłosuje, albo napisze w sekcji "komentarze", ja w ogóle nie będę brała w tym udziału hahaha. Ada na razie chyba prowadzi LOL Czy Ernest obroni pozycję? :)

      Usuń
  2. Oooo wyrazy uznania, piękne są!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo urodziwe te ochroniarki. Ogromnie podobają mi się ich ubranka :-) Eleganckie, a jednocześnie wygodne podczas pościgu/walki za/z ewentualnym bandytą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha pomimo częstych przepychanek, gonitw, walk, problemów - one są zawsze uśmiechnięte i schludne! Hahahaha szyk i elegancja ;)

      Usuń
  4. Ech, być ochranianym przez takie piękne i potężne panie to sama przyjemność! I bezpiecznie poczuć się można, i krajobrazy estetyczne nie pozostawiają niczego do życzenia. Ubrane także są bez zarzutu, a buty rozbroiły mnie zupełnie :)!
    Czekam też na Pi (i na nieuchronne zwycięstwo Ady :D), zaś nowy numer Stefashion zapowiada się pasjonująco! Chcę wiedzieć wszystko o plajcie mafii, a i kilka maczet kupić by się przydało. Do trzebienia krzaków w ogródku, rzeczy jasna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :) Buty to była historia LOL Dorwałam jakąś kobitę na OLX, która miała sporo ogłoszeń z barbiowatymi bucikami :) I kupiłam hurtem kilka takich par hehehe Sportowe, szybkie, wygodne, można nimi fajnie KOPAĆ :) Hahaha idealne!
      Pi już jest w całości uszyty... Może zabiorę Przybyszy z Matplanety na jakiś spacer w plener hmn... Odnośnie Stefashionu.. Hahaha ta okładka jest z 2018 roku i same nieaktualne zagadnienia na niej są zawarte, ale jakoś to trzeba w końcu "wydać" i w miarę regularnie wznawiać wydania... Pokombinuje się ;) Adzie... ekhm, ekhm... nowemu przywódcy Strefy, przyda się prasa, aby szerzyć propagandę i takie tam...

      Usuń
  5. Przypominają mi Mylę z Warehouse 13. Kobiece wdzięki, stylowy garnitur i wybitnie uzgolniony agent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że nie wiedziałam o kogo chodzi, ale wujek Google wyjaśnił mi sprawę. Jest rzeczywiście spore podobieństwo :) Ja chciałam stworzyć coś na wzór figurek w skali 1/6 "Reservoir Dogs", tylko celowo zrezygnowałam z krawatów. Miało być kobieco :)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  6. Będzie Pi!!! Ludzie, będzie Pi! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się skojarzyły z Aniołkami. xD
    Noooo, szykuje się niezła zabawa z wyborami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha Diabełki Ernesta tłumacząc na strefową rzeczywistość :)
      Wybory, sztaby, brudy, skandale..... Taaa będzie wesoło!

      Usuń
  8. Jakie mają czadowe garniturki, a takich trampeczek kupiłam kiedyś całą garść i do tej pory nie miałam na nie pomysłu. A tu taka inspiracja. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam właśnie problem z doborem butków dla lalek Made to Move. Miałam jedną taką parę i dotarło do mnie, że dla "pracownic ochrony" będą idealne :D Potem szukałam kilka takich par, wybrałam opcję mocno różową, aby podkreślić ich kobiecość XD
      Do tej pory nie wiem, czy są jakieś ciekawsze opcje "sportowe" dla lalek MTM. pewnie tak, ale nie za głęboko siedzę w temacie lalek Barbie :(

      Usuń
  9. Panie z ,,Strefa Secret Service" są moimi fawortykami :). Super, że robisz lalkową gazetkę. Sama się na tym zastanawiałam, nawet zrobiłam dwie okładki. Chociaż ostatecznie wygrały lalkowe komiksy.

    Fajny blog :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komiksy to super sprawa :) Gazetki też są ciekawe, ogólnie obie formy są jednak czasochłonne. I tu jest problem. Jest to urozmaicenie zwykłych postów, więc może warto spróbować? :) Masz piękny, przejrzysty blog!!! Będę zaglądać, dziękuję za odwiedziny i komentarzyk :) Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Aniołki Ernesta w gotowosci,
    Niechaj róż nikogo nie zwiedzie!

    OdpowiedzUsuń