***Zapraszam na mój "lalkowy" profil Instagram: @zonefullofdolls !!! :) ***

sobota, 10 czerwca 2023

Ken Składak :)


KEN SKŁADAK

😁

Tak jak sporo Kolekcjonerek lalek, tak i ja złożyłam sobie Kena.
Długowłosy Ken 138 Fashionistas dostał ciałko Kena 167, z serii Made To Move, który dodatkowo siedzi na wózku inwalidzkim.

Efekt końcowy:



Dawca:


Ten Ken ma fajne buty, artykulację itd., ale niestety Mattel coś tu przekombinował...
Kenów na wózku inwalidzkim jest dwóch, jeden z nich ma ciemniejszy ton skóry. Ja kupiłam blondyna z nieco jaśniejszą skórą, aby "składak" prezentował się fajnie...
Ale Mattel dodał mu kolanka tego ciemniejszego Kena...


Oszczędzamy na plastiku tak??
Czy co??
😂

Ehhh no bez marudzenia się nie da!!!

Obszyłam w końcu całą moją ekipę Barbiochów i Kenowatych!


I w zasadzie na tym post powinien się skończyć...
Nic tu odkrywczego, tylko nowinka o nowym Panu w Strefie...

Ale...

Ostatnie tygodnie spędziłam z moją Kochaną Siostrą, która w końcu mogła wpaść do Polski!!!
Objeździłyśmy sklepy, region itd.
Udało nam się wyhaczyć kilka ciekawostek...
Chociaż może tylko mi się tak wydaje???

Mimo wszystko dzielę się z Wami nowinkami!

Half Price oferuje lalki Barbie "Made To Move" za nieco mniej niż zazwyczaj widziałam.

Ta panna kosztuje 56,99 zł



Pudełko było lekko uszkodzone. W ofercie jest jeszcze Ruda, z grubszą sylwetką 😀
Ja się skusiłam na tę tutaj powyżej!
Lalka w idealnym stanie, pudełko jest dla mnie nieistotne.

W sklepach NANU-NANA są fajne gadżety. Otwieracz w kształcie skrzynki piwa:



Była też Coca-Cola 😁

A w moim ukochanym TEDI to w ogóle masakra!
Min. fiolki i mini laleczki za grosze!
Są również dostępne śliczne rowery (z kaskiem itd) dla Barbie za ok. 25 zł
Nie kupowałam, ale... szarpały mną gwałtownie wątpliwości hahahaha


Moja HELLena skonfiskowała laleczki... do swojej czaderskiej torby SPOŁEM 😂
Legenda głosi, iż ów torba zawiera inne ciekawsze artefakty!
O tym niebawem!


Na koniec absolutnie polecam jajka niespodzianki z serii JOY - Harry Potter!
Zawierają one mini figurki Funko POP!!!
Idealne dla naszych lalek!
Moja siostra przegrała zakład i w ramach ugody, kupiła mi takie dwa jajka 😂
W ten sposób FRANEK wzbogacił się o nowe zabawki!!!



Polecam!!!

Szkoda, że to tylko seria Harry Potter, ale mimo wszystko fajny dodatek dla naszych lal!

Pozdrawiam!

PS: Jeśli macie rodzeństwo, uściskajcie je mocno! Nie ma nic gorszego, niż siostra mieszkająca tysiące kilometrów od was... W innym kraju 😔

Dla ANETY  >>>----> 💖


 

12 komentarzy:

  1. Kenisław jest fajny, a o kolanka się nie martw. Ja dwa lata temu tak spaliłam sobie kolana słońcem, wystawiając je wdzięcznie na balkonie, że też miałam ciemniejsze... Także tego... Zdarza się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahha dobre :) Pośmiałam się zdrowo, ale na pewno kolanka piekły? :) Przytulam ;)

      Usuń
  2. Ło matko, skarby godne pozazdroszczenia.Też muszę wpaść do tego "ćwierć ceny" bom nigdy nie była a billboardy widzę na każdym kroku. Trochę się obawiam, że ciężko będzie wyjść z pustymi rękami mimo wiatru w portfelu:( Ken fajnie się prezentuje, ale tu Mattel odwalił rzeczywiście kichę! Niemniej jednak czasem się zdarza- ja kupiłam ciało od Steffi Simby z zamienionymi łydkami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie moja siostra, nie weszłabym do HalfPrice... Ale ona mnie ciągle namawiała na wymianę okularów słonecznych. Jedyne jakie mi się tam spodobały... kosztowały 700zł... Więc chciałam od razu wyjść. Jednak moja siostra mnie zawsze na zabawki ciągnie i kurde miała nosa normalnie! :))) Warto więc zajrzeć przynajmniej ;) Sprawa z łydkami nieciekawa, czyli nie tylko Kenów tak olewają w Mattelu... Ehhh szkoda gadać! Życzę Ci abyś u siebie znalazła coś fajnego, jak tylko odwiedzisz ten sklep ;) Ściskam :)

      Usuń
  3. ooo jakie atrakcyjne nabytki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Trochę się obłowiłam ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Ken zdecydowanie do mnie nie pasuje. Próbowałam się do niego przekonać, oglądałam miliony fotek, ale nie mogę. Jego twarz jest dla mnie jakaś taka...sama nie wiem.
    Ale za to łupy z half price i jajek fajne. Tymi z tediego się nie zachwycam, bo fiolki mam, a nad lalkami wciąż się zastanawiam.
    Uściski dla siostry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest to ten typ "urody", który albo się podoba, albo wręcz przeciwnie. Dawno się nad nim zastanawiałam, widywałam go to tu, to tam :) I nadarzyła się okazja kupić. Coś zaiskrzyło i jest :) Udało mi się teraz kupić nieco inny rodzaj tych fiolek. Nekromanta je dostał, mają inne kształty i fajnie wyglądają jako potionki :)

      Usuń
  5. A w naszej Półcenie nie ma zabawek!! Buuu!! Znów dyskryminacja mojej pipidówki!! Ale chociaż Tediego otwierają, dobre i to, chlip... Gratuluję rewelacyjnych nabytków i zabójczego Kena! A kolanka, cóż... może trochę przesadził z samoopalaczem? Też tak kiedyś wyglądałam, kiedy walczyłam z twarogową bielą moich kulasów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Katowicach są, nie wiem, czy to Ci coś ułatwi? W Silesii i w okolicach Trzech Stawów. Hahaha dziękuję za historyjkę z kolanami, nie jesteś z tym sama jakby co - Aya ma podobne doświadczenia :) A ja się Kena & Mattel'a niepotrzebnie czepiam!

      Usuń
  6. ciemne kolana od ciągłego na nie z wózka spadania -
    opcja druga - pokorne kolana pielgrzymkowe - może
    nie zawsze czyste często wytarte z naturalnie męskiego
    owłosienia - ale jakże wytrwałe...a może to pled farbuje?

    OdpowiedzUsuń