***Zapraszam na mój "lalkowy" profil Instagram: @zonefullofdolls !!! :) ***

poniedziałek, 1 maja 2023

SELINA KYLE

 


Selina Kyle to ok 30 cm figurka/lalka, którą przygarnęłam do Strefy.

Cena w miarę ok, artykulacja bardzo znośna, jakość nienajgorsza!
Wydawała mi się na dobry materiał na kolejną złą postać w Strefie.


Głowa obraca się dookoła, a nawet lekko w górę.
Ręce w ramionach mają obrotową rotację oraz w górę, zresztą łokcie to samo. Dłonie też się obracają. Talia niestety jest nieruchoma, nogi jak najbardziej mają artykulację tak jak kończyny przednie.
Lala jest fajnie pozowalna!!!

Zdjęcie z pudełka przedstawia ją gorzej niż w rzeczywistości 😁


Postać wzorowana na aktorce Zoe Kravitz 

U mnie Zoe jest oczywiście... płatną zabójczynią, szpiegiem i seryjnym mordercą w jednym 😂



Lubi przebieranki, jeszcze dostanie jakiś plecak i broń 😉
No i pewnie trochę granatów...



Zoe: "Idę szukać tych granatów..."


Najchętniej przygarnęłabym do kolekcji jej przystojnego tatusia...
😍

Może kiedyś taki powstanie w skali 1:6

Lalka spoko, jakby co - polecam 😉

Słuchajcie BLOGSPOT znowu wariuje...

Zawsze sprawdzam komentarze, spamy itd. Usuwam bardzo często spamy z linkami z tajskim pismem itd. Nawet o tym ostatnio często wspominam. Zawsze jak publikuję post, stan SPAMU wynosi zero!

Dzisiaj zauważyłam, że mój blog odwiedziło ponad 80 ludzi (pozdrawiam 💖)




 ...i nagle patrzę:

SPAM - zawiera 10 komentarzy...
Sobie myślę, WOW naprawdę, aż 10 spamów, co 8 osoba coś po sobie zostawiła?
😁

Klikam i co widzę?
Nie to czego się spodziewałam...
Zbiór moich komentarzy... Oraz jeden Gosi i Akrimeks...


Wszystkie były na pewno swego czasu normalnie opublikowane.
Tam nawet są moje odpowiedzi na komentarze...
Moje komentarze nie powinny być w spamie...
KOSMOS!

Blogspot się sypie...
W tym roku w sierpniu Strefa ma równe 10 lat.
Mam nadzieję, że nie nadejdzie taki dzień, kiedy pod tym adresem zniknie mój 10 letni dorobek + wszystkie Wasze cudowne komentarze.
A jedyne co pozostanie to napis:

404 not found

😕



11 komentarzy:

  1. lalka bardzo ciekawa! zwłaszcza długie blond włosy dodają jej uroku. No... też chyba musze przebadać spam... choć rozważam jakąś formę archiwizacji bloga- może jako wydruki...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydruki to bardzo dobry pomysł, po latach zawsze zostaną do wglądu. Nie dziwię się mojej Mamie, która ciągle jeszcze wywołuje sobie cyfrowe odbitki fotografi, pieczołowicie wkładając je do albumów. Może to przeżytek, ale jaki piękny! Kiedyś znajomy mojego szwagra nagrywał sobie wszystko, kopiował wpisy z forum itd, śmiano się z niego, że "kopiuje internet"... Ale za to ma super pamiątki pewnie po dziś dzień. Też chyba pomyślę o jakiejś formie archiwizacji bloga. Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Ciekawa figurynka, chyba jeszcze nigdzie jej nie widziałam! Ha ha, szata zmienia człowieka, w tej czapeczce i peruczce po prostu bym jej nie poznała ;)!
    Niektóre działania Blogspota są dla mnie kompletnie nieogarnialne, choć takich przygód jak Twoje jeszcze nie miałam. Acz... ehm... to nadal lepsze niż to, co w pewnej chwili działo się z Pingerem XD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pinger sobie próbowałam przyswoić lata temu i stwierdziłam... eeee nie, dziękuję :) Mogę sobie tylko wyobrazić co to się tam działo/dzieje. Nie wiem czy to moje "widzimisie", ale jeszcze 6-7 lat temu wszystko było bardziej funkcjonalne, przejrzyste, proste i bez błędów i kłopotów! nawet wyszukiwarka google, czy wyszukiwarka z OLX i Allegro - nie funkcjonuje już tak samo!! Kiedyś szukając hasła: "Palitoy" otrzymywałam jakieś wyniki, dzisiaj wyszukiwarka "wie lepiej ode mnie", że szukam PALETY i wypluwa mi 1000+ wyników palet budowlanych, potem znowu poprawiam na "Palitoy" i znowu otrzymuję zapytanie: "czy chodziło ci o palety?" Aż by człowiek krzyknął: "Nie k....a nie jestem analfabetką! Wiem co piszę!" Kiedyś po prostu albo było 0 wyników, albo jakiś vintage Palitoy się pokazywał... Oczywiście wiem, czemu tak to wszystko teraz działa. Chodzi o pieniądze, sponsorowane pozycjonowanie, reklama itd. Tragedia. technologia ma być pomocna, a dzieje się odwrotnie. Jak taki blogspot może tak szwankować... Eeee to sobie ponarzekałam hahaha Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Masz rację- blogger się sypie. Widzę to dokładnie gdy chce u kogoś dodać komentarz a tam zamiast ikony jest komunikat "zaloguj się, skorzystaj z konta google " itp. kiedy przeglądam blogi już zalogowana na swoim koncie, bo zwykle ogarniam własne posty! Co do Seliny to lepiej żeby była dobrą duszą w Strefie. Tak jej dobrze z oczu patrzy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To smutne prawda. Wiem, to darmowy "portal"... I pewnie nie mamy prawa narzekać na cokolwiek... Czekam aż wyskoczą z czymś w stylu * "Kup Blogspot Premium! Oferujemy modernizację, większe zasięgi, platformę streamingową, całodobową pomoc i trzy darmowe posiłki do wykorzystania w miesiącu, plus darmową dostawę przy zakupie Smart Premium Blogspot Go Baby, Go! Tylko 59,99zł miesięcznie!!!" * Hahahaha Natomiast problem z "zaloguj się, skorzystaj z konta google " - może wynikać z przeglądarki i Twoich ustawień. Ochrona danych itd. warto ustawić na "zalecane", a nie na najbardziej zaawansowane. Ja niestety tak miałam, przestawiłam w ustawieniach i jest ok. Selina stosuje takie taktyki typu "Patrz jak mi dobrze z oczu patrzy!" A potem ciach - nóż masz w nerce!! Widzisz, widzisz już Cię Besu ta Selina urabia!!! lepiej uważaj! ;) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Spróbuj wchodzić na bloga z Opery!

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi sie jej twarz i, jak widać, można również wystylizować ją na długowłosą dziewoję bez szwanku na ogólnym wizerunku. Superaśna. Co do bloggera, też mnie to trafia. Jeszcze najlepiej się sprawdza Opera, bo wszystkie inne przeglądarki szaleją i trzeba się "pińcet" razy logować, gdy się pisze komentarz komuś na jego blogu. Smutne, bo bardzo lubię blogosferę. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komencik Kochana :) Operę jeszcze nie testowałam! Zawsze miałam Chrome i było ok, teraz mam nieco archaiczną Microsoft Edge, ale po formacie potestuję :) Nie wiem skąd nagle takie problemy z przeglądarkami... :( Ehhh...

      Usuń
  5. Czarny charakter, powiadasz? Lubię takie. Szczególnie w Strefie. Niech będzie płatnym mordercą, z wyobraźnią. Nie jakieś tam szybkie roboty, niech się pastwi nad "wybrancem", ha ha. Chyba mnie poniosło...
    I ja mam problemy z bloggerem. Na swoim blogu wstawiam posty beż problemu, ale komentarze dodaję z firefoxa. A do spamu często wrzucają mi wartościowe wiadomości od zaprzyjaźnionych lalkolubów, a jakieś tajskie właśnie publikują. Ehhh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj... Coś się wszystko psuje... Doradzam włączenie moderowania komentarzami. Pełna kontrola. Trzeba tylko sprawdzać spam dodatkowo. Wiem, że to nie odpowiada wszystkim. U mnie na razie działa. Technologia mknie do przodu, a my mamy jakieś śmieszne problemy z jednym z najprostszych portali ;) Koniec świat ;) Pozdrawiam Cię serdecznie Kochana! PS: Cieszę się, że Strefowe ciemne typy i typki lubujesz :))) Ściskają Cię ;)

      Usuń