***Zapraszam na mój "lalkowy" profil Instagram: @zonefullofdolls !!! :) ***

piątek, 17 grudnia 2021

FRANKEINSTEIN

 To, że lalka jest brzydka... Nie oznacza, że można ją bezkarnie ignorować!

Frankeinstein powinien mieć swój oddzielny post!

Dzisiaj więc napiszę kilka słów o Biedaku, który do mnie dotarł już jakiś czas temu... 

Bez pokrywy czaszkowej...

(Full Screen tylko dla odważnych!!!)

Franek jest bardzo poczciwy, jak widać na fotografii powyżej.
Nieco rozbiegany wzrok, ale... ogólnie jego stan psychiczny można określić jako stabilny.
Może dlatego, że natychmiast jak pojawił się w Strefie, zaopiekowała się nim CLEMENTINE...

Tak prawdopodobnie prezentował się w oryginalnym pudełku:

(google.com)

JAKKS PACIFIC wypuściło serię figurek z filmu "Van Helsing" między 2000 rokiem a 2009.
Tak wskazują różne źródła, ale na pudełku Franka widnieje rok 2004.
To informacja dla osób zainteresowanych nabyciem Franusia dla siebie. 
Na Ebayu są dostępne te figurki.

Mój Franek został nabyty na allegro 😀

Tanio, ale bez DEKLA 😂

No cóż, w życiu nie można mieć wszystkiego!

Zdjęcie z aukcji:
(Aukcja była podpisana: Chewbacca Star Wars!)

(allegro.pl)

Spodnie były w nieciekawym stanie i po prostu nie podobały mi się, nie dałoby się ich porządnie wyprać, nie prezentowały się dobrze na figurce...

A poza tym, to czas, aby przypomnieć wspaniałą akcję:


O akcji pisze min. GOSIAKSZ 😊

Franek musi być sobą! Dość spadających gaci...

Dlatego dostał nowe spodeneczki, takie przewiewne, ukazujące jego śliczne nóżki, kolanka...



Od razu zaczęło mu bić serduszko! 
(Ot takie mryganie w kółeczku na klacie!)
Widać?


Jest pordzewiały fakt, butki ma ciężkie i w ogóle trochę żelastwa na sobie nosi, ale to mu pomaga w utrzymaniu jako takiej równowagi...

Artykulację także ma zacną!
Pokrywa czaski nie była dołączona do figurki, ale HEJ!, ma mózg!
Nie mogę więc narzekać!
Ogółem - bardzo ładnie wykonana figurka!

Na głowę chciałam mu uszyć czapeczkę a'la stokrotka...

Moja Mama i Siostra tak mnie głośno i bezwstydnie WYŚMIAŁY...
Zamknęłam się w sobie bezpowrotnie i Franek dostał inną czapkę...

Obecnie Franio "buja" się po Strefie z Clem.
Okazało się, że ma ulubione hobby...
Zbiera figurki i maskotki!
Zbiera... Hmn raczej siłą odbiera innym lalkom...


Franek: "Klemi popaf sie se mnom..."


Clementine: "Pogięło cię? Pobaw się sam! Jestem zajęta!"


Franek: "Luydży kontra szary ludzyk..."


Franek: "Szerwony Pafer Rendżer szkrada sie, a s półky... Luydży bendze atakofać..."

Clem: "FRANEK KUR...!! Ja tu pracuję, usiądź w kącie i pobaw się ciszej ok?"


Franek: "A szo to jeszt kond?"


Franek: "Ho szie popafić ze mnom... Dam czi Grubego..."

Clem: "1, 2, 3, 4, 5..."


Clem: "Pobaw się tutaj grzecznie, ja pójdę do kąta... Przemyśleć kilka moich życiowych błędów! Baw się ładnie, baw..."

------------------------------

Franek ma zastanawiająco bogatą kolekcję zabawek...



Wszystko jakimś cudem udało mu się wepchać do swojego plecaka.



Oboje - Franek i Clementine to jeden z najdziwniejszych duetów w mojej kolekcji!
On - absolutny przygłupek, ale mięśniak!
Ona - hiper niebezpieczna, agresywna, tajemnicza, przebiegła kobieta...

Co to będzie...

👀

---------------------------------------------

Komunikat:


Rudolf Adasko Jr: "Kochani! Stało się! Z początkiem roku rusza w Strefie "kampania prezydencka!' Kilku kandydatów jest już zarejestrowanych! Ada Wong rzuciła wyzwanie Królowi Ernestowi! Nie ma odwrotu! Zapowiada się długa i bardzo brudna walka! Powstają specjalne sztaby wyborcze! W głosowaniu na nowego Przywódcę Strefy będzie można wziąć udział np w sekcji komentarzy! Nie ma żadnych ograniczeń! Każdy głos będzie się liczył! Już plakat promocyjny trafił do drukarni... Wybory odbędą się zgodnie z uszanowaniem obecnie panujących poprawnie politycznych przekonań... Sam się zajmę przygotowaniem wszystkiego!"

Ghoul: "Ej! Zejdź mi z kadru! Moja kolej na sesję!"

Wstępny projekt plakatu wyborczego z dwoma już zarejestrowanymi kandydatami:


Jeszcze nie został zatwierdzony do druku...

Oj będzie wesoło od stycznia!!!

Strefa zaprasza już teraz do śledzenia kolejnych losów, oraz do czynnego udziału w głosowaniu, które rozpocznie się w okolicach... 2022 roku!

CMOK!

😁


Ruda: "Jak mogłeś się tak dać sprowokować tej przemądrzałej Adzie! Mogliśmy rządzić Strefą już zawsze! Co z naszym ślubem? A jak przegrasz wybory? NIENAWIDZĘ CIĘ!

Ernest: "Oj tam kochanie, nie martw się wygram przecież! Jestem nie do pokonania!"

Ruda: "ZAMILCZ!"



11 komentarzy:

  1. Oj tak, będzie się działo! Osobiście zagłosuję za żeńską częścią Strefy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo ciekawie się zapowiada! :) Oprócz Ady i Ernesta, pewnie kogoś jeszcze wystawimy do wyborów. Będą programy wyborcze, sztaby itd. :)

      Usuń
  2. Franuś i Klementyna mogą być zabójczym duetem, o ile ona będzie myśleć, a on działać :D. Czapeczkę ma absolutnie genialną, aż mi się dzieciństwo przypominało (acz moja nie była zielona ;))! A co do wyborów, to... Ło matko, już to widzę! Horror, terror, marmelada! Naturalnie, Ada ma zagwarantowany mój głos, a nawet dwa, jeśli nikt nie będzie patrzył. Z drugiej strony, nieważne, kto głosuje, ważne kto głosy liczy :D...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha zastanawiając jest to, skąd w takiej wyrachowanej i zimnej Klementynce tyle cierpliwości do Franka, no i chyba jakieś uczucia (chociażby siostrzane!) ma wobec niego?? Kto to wie, ale fakt, niech ona w tym związku myśli, to może... będzie ok :)
      Ja miałam taką czapkę koloru białego :)
      Hahahaha fajnie podsumowałaś te wybory... Ada już robi notatki i widziałam, że czyta tu komentarze, szelmowsko się uśmiechając... Na razie wyraźnie prowadzi! Osobiście jestem zaskoczona! Zobaczymy, nowy rok, nowe emocje... nowe jazdy w Strefie!

      Usuń
  3. Franuś jest absolutnie uroczy. Te porteczki, ta czapa, te zabawki- wszystko świetnie podkreśla jego ślamazarność. Dobrze, że Klementyna nad nim czuwa.
    Już nie mogę się doczekać wyborów. Jeszcze nie wiem, na kogo oddam głos. Wszystko zależy od programów wyborczych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahaha ja też sądzę, że to urocze stworzenie! trochę mu rdza puszcza to tu, to tam... Ale ogólnie jest na swój sposób słodki. Jak go widziałam na allegro, to było od razu: "Łoooo Matulo co za strefowe monstrum, musi u nas zamieszkać!" :D
      Będą programy, ankiety, sztaby wyborcze, raporty... Kilku kandydatów i kandydatek...
      Skandale.... :)

      Usuń
  4. Ja głosuje na Ernesta. I jestem gotowa sfałszować wybory. Ernest na prezydenta! Ada na Madagaskar! Franuś jest przerażający. Zwłaszcza o pierwszej po północy. Dobranoc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam!!! Wiedziałam, że Ernest będzie miał w Tobie wsparcie!!! Haha, będzie go bardzo potrzebował z tego co widzę czytając inne komentarze :)
      Ada ostatnio rozmawiała o Twoim blogu z Nekromantą... Uważajcie tam na siebie :(
      Haha :*

      Usuń
  5. O rany jest naprawdę przerażający, ale i sympatyczny na swój dziwny sposób. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :) No taki nieporadny słodziak ;)
      Pozdrawiam Cię Metko bardzo serdecznie!!!

      Usuń
  6. Z pierwszej foty przywiodl mi na mysl
    Syna Ferdka Kiepskiego - ktory ponoc
    tez ma mozg i tez ma swoja Clem...

    OdpowiedzUsuń