***Zapraszam na mój "lalkowy" profil Instagram: @zonefullofdolls !!! :) ***

sobota, 19 lutego 2022

STREFA - WYBORY 2022

 Ada rozmawia z kimś na "chacie"...



Ada: "Stary mówię Ci, zwycięstwo mam w garści... Tam może jedna osoba negatywnie coś na mnie pisze w komentarzach, ale zrobi się jakąś akcję z hejtem, szczyptę fałszu, zakropi propagandą i Sówka odleci..."


Ada: "Ile roboty mnie czeka! Sprzątanie, odkurzanie, trzepanie dywanów... No i czystki personalne. Zobacz wystrój tego pokoju... Wieśniackie plakaty... Dobra, może faktycznie Tobie by się podobały, ale ja tu coś natychmiast zmienię!"


Ada: "Tak, tak w koszu trzymają broń... Żołnierze Strefy będą pod moją całkowitą kontrolą, tak jak Ci obiecałam, nie wychylą się, będą cicho!"


Ada: "Kur... Stary obiecałam Ci to, to co nie wierzysz mi na słowo? Zawiodłam Cię kiedyś? Nic się nie bój, będę miała całą armię i arsenał Strefy pod ręką! Co się tak krzywisz? Mam Ci to dać na piśmie i wysłać do Kr... Ciii, czekaj ktoś tu lejzie!"


Ada: "Czego?"

Asadollah: "Jestem szefem sztabu wyborczego Ernesta... Nie masz prawa korzystać z tego lokalu! Nie wchodź nam w drogę, najlepiej wycofaj się z kandydowania! Ernest ma swoich sponsorów, moi wujkowie z Qataru nie będą żałować hajsu! Ernest zostanie ponownie Królem Strefy!"


Ada: "Słuchaj no arabska Kucypało ... Zgłoś się do mojego sztabu, nie będę z Tobą o niczym gadać. Za mną stoją Chiny i cała Azja... Katarem mnie nie strasz! I już teraz szukaj sobie nowy dom, bo po wyborach w pierwszej kolejności polecisz stąd jak szmata! Se bedziesz nucił 'widziałem orła cień'..."


Asadollah: "Chcesz wojny? Będziesz ją miała!"


Ada: "Zejdź na ziemię, ja już wygrałam te wybory! Zmykaj stąd! Siooooo..."


Ada: "Na czym to skończyliśmy? Aha..."

Ada wróciła do rozmowy ze swoim znajomym, ale jej wzrok był nieobecny...
Snuła plany...

Wybory oficjalnie się rozpoczęły.
W najbliższych dniach poznany wszystkich kandydatów, ich sztaby i programy wyborcze.
Potem ruszy ankieta i liczenie głosów...

😎

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

UPDATE: 25.02.2022

Orzeczenie Ady:

"Zrywam absolutne stosunki i kontakty z PUTLEREM, po wczorajszym akcie przemocy z jego strony.
Nigdy więcej nie będę się z nim kontaktowała!
Przepraszam swoich Wyborców...
Liczę dalej na Wasze głosy!
A jak spotkam tego tyrana na swojej drodze..."


- Wasza Adzia


21 komentarzy:

  1. Tylko Ada! Trzymamy w Gablotkowie Dolnym kciuki za jej zwycięstwo i w razie czego oferujemy się z dyskretną, siostrzano-azjatycką pomocą :D! Mordredzia zawsze rwie się do zadymy, jakby co, to tylko wskazać jej cel ;).
    I, jak mawiał klasyk, nieważne go wygrał wybory, ważne, kto głosy liczy :D.
    Obawiam się wszakże, że sztab Ernesta też nie powiedział jeszcze ostatniego słowa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kolejny poza strefowy, zabójczy szwadron zwolenników Ady! Pierwszy jest u niejakiego Rafała z północnych rejonów Polski :) Sami najemnicy!
      Gablotkowo Dolne co za zaszczyt! Ada to odnotowała!!!!!! I ma ten swój szelmowski uśmieszek na buźce!
      To nie jedyny kandydaci, a głos może oddać każdy...

      Mi jest absolutnie obojętne kto wygra ;) Hahahaha

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Hahaha chyba bez obserwatorów z zewnątrz porządku nie utrzymam, ale po komentarzach widać, że sporo osób będzie śledzić przebieg... I to bardzo dokładnie! Jakoś to będzie ;)

      Usuń
  3. czekam na wyniki z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kochana! <3
      To wszystko zanim się zacznie, to trochę potrwa... Mam nadzieję, że zagłosujesz ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Bardzo ciekawa jestem programów wyborczych. Te wybory będą miały wszakże wpływ na niejedną gablotę/półkę. Będziemy uważnie monitorować liczenie głosów, ewentualnie dorzucimy miskę ryżu do urny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że wydarzenia w Strefie mają taki impakt na zaprzyjaźnione blogi :) Hehe :) Obawiam się jakiejś katastrofy i nowych skandali. O liczeniu głosów nie wspomnę. Jeszcze Cartel Carlosa nie wybrał "strony", na którą zagłosuje. Blogspot szwankuje non-stop, to ciekawe jak wyjdzie ankieta XD
      Ehhhh...

      Usuń
  5. Ernest, nic się nie bój, jakby co to cała Obrona Terytorialna murem za Tobą. Nie damy sfałszować wyborów. A tak w ogóle co to za wybory? Jakaś wolna elekcja? Przecież król jest tylko jeden! A z tą pindą jeszcze się policzę. Ja jej dam "Sówka odleci", sama będzie fruwać przez okno, lafirynda jedna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłaś mi dzień, kochana. Dawno się tak nie uśmiałam.

      Usuń
    2. Ja się też pokulałam ze śmiechu hahahahaha :))))
      Dobra riposta do Ady! Tak trzymać! Hahahahahahahaha

      Usuń
  6. Oj, będzie się działo. Czekam na dalszy rozwój wydarzeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obmyślam dopiero programy wyborcze :) Muszę zdjęcia przygotować i pokazać sztaby :)
      Ściskam Cię moja kochana! <3

      Usuń
  7. Podziwiam te Twoje historie o lalkach. :)))))) Człowiek zawsze się uśmiechnie na widok tej bandy łobuzów (i łobuzic). Gdy patrzę na Adę, to ciągle mam wrażenie, że ona coś tam poupychała pod ubraniem, psa, kota, towar z przemytu, no to w ogóle nie wygląda jak normalny biust. ;)

    Kupiłam właśnie Asukę. Przez Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pierwszy przypadek w historii, kiedy poleciłam komuś "kobiecą" lalkę i ta osóbką ją kupiła! Hahahaha ja do tej pory tylko facetów polecałam! Sukces! Asuka to taki freak, że Cię nie zawiedzie!!!! :)
      Ada ma biust jak arbuzy... Na miarę władczyni-matrony!To przez hormony... Długo by opowiadać...
      Płaszczyk był szyty pod inne ciałko, ale jak to często bywa, to inne ciałko przyszło w mniejszym rozmiarze niż pan Chińczyk przekonywał :) Nie pasowało do głowy Ady... Obecne ciałko Ady zostanie zmienione, ale szukam odpowiedniego. Najgorsze jest dopasowanie kolorystyczne. Tym razem chyba skuszę się na opcję Phicen. To powolny proces, konsultowany z kilkoma osobami kolekcjonującymi Phicen. A czy ona tam coś jeszcze nie trzyma? Tego nie mogę stwierdzić z całą pewnością hahaha Dziekuję Ci za miły komentarzyk ;)

      Usuń
  8. Strach sie bac, co kandydat to wieksze zeby, oczyska i uszy...wroc! Wiekszy arsenal i lokal wybiorczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha no tak, ale zmiany zachodzą wszędzie. U nas wybory będą przynajmniej pokojowe... Przedstawię kandydatów na dniach... muszę coś doszyć co poniektórym, a ostatnio tak jak miałam wenę i chęci na najwyższych obrotach, tak gwałtownie wszystko zahamowało, stając w miejscu... na wieść o napaści Rosji na Ukrainę...

      Usuń
  9. ...od zagladania do Stref Elblihlinowych rozkochalam sie w facetach...kiedys jeden to byl az nadto, teraz juz nawet przestalam luczyc, niezla armia testoronow mi sie ukula...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak... to mi się zarzuca non-stop hahahaha Nie będę przepraszać, kupujta chłopów lalkowych, oni som boscy!
      Ale stał się cud - na blogu "Wrzące Kolory" poinformowano mnie dyplomatycznie, że przeze mnie nabyto lalkę Asuki z WWE :) To pierwsza lalkowa kobita kupiona po mojej "namowie" :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Będzie min kandydował ktoś, kto ciężko oddycha... Już się sztaby ogarnęły, teraz moja kolej na publikację :)

      Usuń