***Zapraszam na mój "lalkowy" profil Instagram: @zonefullofdolls !!! :) ***

sobota, 22 maja 2021

I znowu te "WORLD PEACEKEEPERS"!

 


Jakiś czas temu wpadł mi do głowy taki pomysł, że czas stworzyć "lalka strefowego"! Kim by był? Jak to by miało wyglądać i działać? I co na to Ernest?

1) No więc - powinien być ciekawy z wyglądu, z super artykulacją, fajnym ubrankiem i dodatkami... Byłby super Agentem Strefowym, naukowcem, lekarzem i psychologiem w jednym, ekspertem w każdej dziedzinie! O! Nie bałby się Zombie, Wampirów, Yeti, Kosmitów, Kaczek czy Pająków...

2) Działałby w terenie jak na samca Alfa przystało!

3) A kto by się zdaniem Ernesta przejmował????

I znalazłam idealnego kandydata!




Lalek został wyrzucony z domu przez Iwonę 😁
(Żartuję, wszystko zostało między nami uzgodnione! Tzn. między mną a Iwoną 💖! Lalek nie miał nic do gadania!)

Paczka przywędrowała niezwykle cudownie zapakowana!


Profesjonalna robota 😀


Oczywiście... 
Karton jest zbyt duży jak na samą figurkę World Peacekeepers, więc z dziką przyjemnością, pokażę jego całą zawartość!

😊


Wspomniany wcześniej Lalek ma nieśmiertelnik i mundur żołnierski, plus broń, buty, pasek. Które powędrowały na ciałko innej figurki z tej serii.



Dodatkowo paczka zawierała takie gadżety:

(www.google.com)

Przyznam się, że po rozpakowaniu kartonu - bawiłam się tym przez parę godzin!
Odleciałam absolutnie!
Mam w głowie sporo pomysłów na dioramę itd.
Zabawa takimi dodatkami do figurki/lalki - BEZCENNE!


Szafkę można oczywiście otworzyć!
W środku są pułki!!!


Wieszaczki, gitara (!), ciuszki, klapki, ciężarki...


... ręcznik, koc, poduszka, plecak, kubek, pędzel do golenia, golarka i szczoteczka do zębów!

🔥🔥🔥


Plecak i poduszka są wykonane z plastiku.


Totalnie rozwaliło mnie łóżko piętrowe!



Jeszcze nie wiem, gdzie je ustawię, jest dość spore!
Ale jestem przeszczęśliwa z takiego dodatku do mojej kolekcji 😁

"Lalek Strefowy" to nowy projekt, ciągle go dopiero "tworzę".
Ma już swoje ciuchy i część dodatków.
Szyję mu plecak, dostanie też kilof, bukłak i inne pierdołko-torebki...
Będzie miał sesje w terenie itd.

Chciałam jeszcze serdecznie polecić innego lalka "World Peacekeepers", który jest teraz dostępny na Allegro!

Ten jeszcze siedzi u Iwonki 😆

(www.google.com)


Mój lalek jak i ten z powyższego zdjęcia/aukcji jest obecnie rzadko już dostępny.
Obie figurki miały wziąć udział w projekcie artystycznym, poklatkowym filmie.
Brakuje więc tylko oryginalnego pudełka. Można jednak kupić powyższą figurkę żołnierza ze wszystkimi dodatkami plus motor Kawasaki KLR650 
Stan idealny!!!! Figurki i ich dodatki są nówkami. Nikt się nimi nie bawił. Polecam z całego serca.
Oferta kupna dotyczy tylko figurki na motorze ze zdjęcia powyżej!
Polecam tych Sprzedających z Allegro! 😉

Na pewno jest to okazja dla osób lubiących serię Wolrd Peacekeepers!


Łysy miał zatem dostać angaż w filmie, ale biedny trafił do mojej Strefy!
Spadł z deszczu pod rynnę 😁

IWONKA - dziękuję raz jeszcze za wszystko!!!!!

💖


8 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie tym nowym. Czekam na końcowy rezultat i sesję plenerową.
    Tyle dodatków do figurki ucieszyłoby niejedną osobę. I nie dziwne, że bawiłaś się przez kilka godzin. Sama bym tak zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Sesja będzie tak w połowie lipca chyba. Trochę muszę lalka ulepszyć :) Wyjazd rodzinny jest zaplanowany. Musimy wszyscy odpocząć. Naładować baterie. A do samego lalka jeszcze nie mam plecaka uszytego, poprawki kosmetyczne go czekają itd.

      Usuń
  2. Pal licho lalka, ale dodatki są rewelka. Zwłaszcza łóżko, golarka i szczoteczka do zębów. Łał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, naprawdę fajna sprawa z tymi dodatkami. To takie ozdobniki do sesji lalkowych i w ogóle radocha. Szkoda, że nie można w typowych sklepach zabawkowych kupować takich dodatków osobno, np przytwierdzonych do kartonika itd. To samo tyczy się butów chociażby...

      Usuń
  3. A to się chłopu trafił angaż! Tego się na pewno nie spodziewał! Jego wyprawka robi wrażenie, tyle dobra wszelakiego! Można szaleć ze zdjęciami, szczególnie łóżko daje masę możliwości :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ja z tym łóżkiem mam największy problem! Nie wiem gdzie je wyeksponować! Nie wiem na której półce, dioramie... aaaa Strasznie szerokie i duże. Hahaha masakra ;) No a sam lalek to chyba dostanie prawdziwą brodę ;) Kolczyki... może tatuaż, jeszcze nad nim popracuję :)

      Usuń
  4. Koniecznie zabierz go w plener! Przecież widać jak on się wyrywa do działania w terenie! Szczególnie, że sprzęt solidny do wypraw ma (plecak z pewnością skrywa same przydatne gadżety). A i zagrać będzie mógł komuś nie tylko na nerwach... A po działaniu w naturze, może wrócić do bazy i ukoić spracowane mięśnie na tej jakże wdzięcznej pryczy, przemywszy wcześniej swe ciało, zęby i ogoliwszy swą twarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah tak - ci lalkowie są stworzeni do akcji! Te ich magiczne 30 punktowo-artykulacyjne ciałko, aż się prosi o jakieś szaleństwo :) Co ciekawe ten plecak to w całości plastik :( Atrapa niestety... Może posłużyć mimo wszystko jako element dekoracyjny. Ale ja uszyję mu jakiś takiś fajnyś plecaczek ;) Zabiorę go na wakacje, sesja jakaś pewnie się zrobi :) I mam nadzieję, że jak wróci z tych wakacji, jego szczoteczka, maszynka do golenia i pędzelek nie zostaną zarekwirowane przez Ernesta :D

      Usuń