***Zapraszam na mój "lalkowy" profil Instagram: @zonefullofdolls !!! :) ***

czwartek, 15 kwietnia 2021

WORLD PEACEKEEPERS - ciąg dalszy :)

Witajcie Kochani!


Ostatnio przysnęłam z publikowaniem postów... Postaram się szybko nadrobić zaległości. Dzisiaj jeszcze raz wspomnę o serii:

World Peacekeepers

W poprzednim poście zareklamowałam sklep: Mama Brum EU

Kupiłam u Nich 2 Facecików, dotarli ekspresowo, zapakowani w przezroczystą folię 😁


Śmiałam się z tego, ale to nie pierwszy raz, kiedy dostaję te figurki w taki sposób!
Nie ma to jakiegoś znaczenia, bo figurki dotarły bezpiecznie, bez jakichkolwiek zniszczeń itd.


1 osobnik:

Blondyn!


Pragnę zauważyć, że na zdjęciu widać sporo żółci na włosach, jednak w rzeczywistości, tak źle się to nie prezentuje. Włosy mają przyjemną blond barwę. To mój aparat tak zniekształca kolor.

Ekwipunek:


Torba posiada starą, oryginalną sygnaturkę, jeszcze z czasów, kiedy te figurki były produkowane na amerykańskiej licencji. Można ją założyć na pasek.


Tutaj zbliżenie na "light maker" 😀


I racę dymną, która jest ładnie zaopatrzona w instrukcję obsługi!
Uwielbiam taką dbałość o szczegóły!


Broń:


A teraz sama figurka:






Coś się bardzo zmieniło!
Materiał i sposób szycia jest w zdecydowanie lepszym stanie, niż w poprzednich latach!
Ja tak trochę na to psioczyłam, że w momencie przejęcia licencji są braki i niedoróbki, gorszy materiał, plastik, farba...
Czyżby obecni właściciele owej licencji tu zaglądali?
Hahaha 😂
Ale by była heca! 😎

Przypomniała mi się pewna historia sprzed lat, kiedy to panowała era "bez facebook'owa"...
Byłam w administracji forum muzycznego, dotyczącego Whitney Houston.
Panowała tam iście rodzinna atmosfera, sporo bardzo aktywnych osób, mnóstwo wątków i dyskusji. Wtedy piosenkarka jeszcze żyła i wszystko w miarę dobrze się u Niej układało.
(Jestem fanką Whitney od końca lat 80tych.)
Do czego zmierzam? Forum liczyło tysiące zarejestrowanych osób. Ale grupa może tak ok.50 osobowa była bardziej aktywna. To były też przyjaźnie osobiste itd. I pewnego dnia kolega otworzył nowy wątek, w którym przedstawił zdjęcia Whitney i swoje obserwacje na temat Jej uzębienia... Miał tam swoją teorię, że w ostatnich miesiącach chyba miała wymienianą trójkę! Wiecie jak to fani - kochają swoich Idoli i na wszystko zwracają uwagę! Część się z nim zgadzała, część nie - ale przeważnie wszystko odbywało się na bardzo wysokim poziomie kultury. Tam nie było hejtu, a osoby dziwnie się zachowujące od razu były blokowane, usuwane. I wątek by umarł śmiercią naturalną, ale... po paru dniach, w pewnej szmatławej gazecie codziennej pojawił się artykuł o Whitney i jej poprawionym zębie! Jakiś dziennikarz jota w jotę opisał nasze paplaniny z forum! Najpierw to wszystko wyśmialiśmy, a potem niestety musieliśmy forum przekształcić tak, aby tylko osoby zarejestrowane widziały i czytały posty 😀 To był koszmar, co się logowałam do panelu administracyjnego, musiałam usuwać nowych zarejestrowanych z kont typu: marekruchamisia1975@buziaczek.pl 
Po tygodniu trochę się to uspokoiło.
Ale nic nie poszło na marne! Był większy porządek wśród członków naszego forum. 
Jedna polska piosenkarka też kiedyś w telewizji powiedziała pewne oburzające oszczerstwo na temat Whitney i dzięki naszemu forum (na którym mieliśmy zarejestrowanego prawnika, fana Whitney, który wystosował fajne pismo) - menadżer tej wokalistki dostał kilkaset maili z żądaniem przeprosin i sprostowaniem tego oszczerstwa - odpisał wszystkim i faktycznie przeprosił! 
To były fajne czasy, teraz jesteśmy niemal wszyscy na "zamkniętej" grupie na platformie: Facebook 😁
Ostatnio Tomasz Kammel udzielił nam prywatnego wywiadu 😊

Po co ten wywód zapytacie? A no nie można być nigdy pewnym tego, że to co piszemy tutaj w internecie, na blogach i profilach, nie ma jakiegoś globalnego wydźwięku! 
😋

Jeśli ktoś od McToy doczytał właśnie u mnie, że ciuchy są gorsze od poprzednich serii i wziął to sobie do serca - to po prostu super!

[HEJ... JESZCZE WIĘCEJ PASKÓW DO AKCESORII DODAWAJCIE I JUŻ W OGÓLE BĘDZIE MIODZIO!!!]

😄


Kombinezon jest przefantastycznie uszyty i ma mnóstwo takich całuśnych dodatków, jak np rzepy w nogawkach! Pasek jest taki jaki posiadały te figurki sprzed kilku lat! I w tym egzemplarzu były wszystkie potrzebne paski, do zamocowania kabury z pistoletem na pas i nogawkę.


Tutaj powyżej widać bardzo fajny zamek błyskawiczny, kolejny dopieszczony detal.


No a te okulary?
Super!
Ta figurka nadaje się idealnie na custom Alberta Weskera z serii: "Resident Evil"


A minusy?
Brak jakichkolwiek pasków/umocowań do kasku.
Poza tym niestety lalek po wyjęciu z pudełka okazał się absolutnym luzakiem. Stawy ma bardzo poluzowane. To pierwszy taki przypadek w mojej kolekcji lalek.
Bywa...

2 osobnik:

Misiek 😆


Bardzo ciekawy typ urody, taki "misiowaty"...



Ekwipunek:


I tutaj znowu problem, brak paska do torby.
Jako plus - ruchoma część imitująca ładowanie broni!


Sam lalek jest bardzo stabilny. Tutaj nie było luzu w stawach.


Po odpięciu zamka w bluzie już wiedziałam, że zbliżają się kłopoty...


No tak, czarny materiał...



Kuracja "benzacne" się kłania...
Lalek dostał później nowy mundur, z tej samej serii.
Bluza trafiła do pudełka z przydasiami...

Mimo paru niedociągnięć - bezustannie polecam te figurki/lalki wszystkim!!!
Absolutnie są bezkonkurencyjni w swojej klasie figurek!


U mnie się zawsze przystosują!
Ci dwaj coś między sobą uzgadniali...


... potem poszli przed siebie i Strefa ich pochłonęła!

😍

I na koniec taka ciekawostka...
Akurat prasowałam, to żelazkiem strzeliłam to fotko:


Pudełko, blister z POLSKIM tekstem!!!
Ach jaka to jest radość!
Nigdy mi się to nie znudzi!

💗😍💗

Pozdrawiam!!!


12 komentarzy:

  1. Świetne nabytki. Nie są w moim typie pod względem wyglądu, bo ja lubię przystojniaczków, ale wyposażenie i opisane przez Ciebie solidne wykonanie samych lalkowe i strojów, zasługuje na uwagę. Niejeden Mattel mógłby wziąć przykład.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak... to typowe figurki, idealne do postawienia na półce, albo świetne do tworzenia militarnych filmików stop-motion. A jak raz zakosztuje się tych naszych pięknych facetów 1/6 - nie oszukujmy się, później tacy zwykli World Peacekeepers słusznie wydają się przeciętni! ;) Tak jak napisałaś - Mattel mógłby się na nich wzorować.
      Ściskam serdecznie :)

      Usuń
  2. Lalkowie mają fajne uzbrojenie ale buziek do najprzystojniejszych bym niestety nie zaliczyła (no może po repaincie byłoby lepiej?). Ciekawa historia z tym forum- już wiem skąd szmatławce wyławiają czasem tematy do artykułów- nie ma jak podeprzeć się cudzą pracą. Czasem mam wrażenie że ktoś z "kierownictwa" Instagrama czyta moje wylewne żale blogowe na temat tego medium i specjalnie mnie wkurza zmieniając działanie aplikacji- chyba moja wyobraźnia się za bardzo uaktywnia zwłaszcza od czasu kiedy zablokowano mi możliwość wstawiania postów i do tej pory nie wiem dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam kiedyś, że Instagram posiada jakiś "shadowban"! Konto, które algorytmy uznają za "podejrzane", jest na celowniku i posiada ukryte blokady. Dokładnie nie pamiętam szczegółów, miałam na początku problem z hasztagami... Pomimo opatrzenia zdjęcia np hasztagiem #jiggler - moje zdjęcie nie było widoczne dla innych użytkowników. Obecnie nie mam problemów. Ten "shadowban" jest o tyle kontrowersyjny, ponieważ użytkownik nawet nie wie o tym, że ma konto na celowniku :) Haha nie wiem Kochana czym im podpadłaś, bo konto posiadasz zacne ;) Boją się Ciebie, to wolą zablokować! LOL bez komentarza!

      Usuń
  3. Fajne chłopaki. Sprzęcik też mają niezły. Fajnie by było, gdyby producenci chcieli czytać opinie użytkowników. Dziś wzięłam udział w "badaniu rynku" u Mattela - głosowanie na to jak ma wyglądać nowa Barbie. To coś to totalna porażka, na koniec każdy zobaczył tę sama fotkę, która była z góry ustalona. I po co to? Mają klientów za idiotów. Wielka szkoda, bo mogliby się wiele nauczyć od zdolnych osób zwłaszcza, że ostatnio ciuch Barbie to porażka do kwadratu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żartujesz Kochana... Nie mam słów! To są takie bezduszne zagrywki marketingowe. Nie obchodzi ich końcowy rezultat. Było "badanie", byli chętni wziąć udział - no i mają swój wynik! Tak samo jak parszywie zagrali, współmiernie nie można im odmówić przebiegłości! Myślę, że wychodzą z założenia, że cokolwiek wypuszczą na rynek, to towar się sprzeda bez problemu. Dorośli kolekcjonerzy się oburzą, zbuntują (część kupi i tak, i tak!) ale przeciętni konsumenci będą dalej kupować takie "gnioty" bez narzekania. Bo to produkt dla dzieci do zabawy... Cięcia kosztów produkcji. Wszystko działa nie tak jak powinno :( Dodatkowo robią z ludzi zaangażowanych totalnych idiotów, zamiast pochylić się nad konsumentem :(

      Usuń
  4. Ohoho, chłopaki jak z obrazka, a nawet lepsi! Ilość dodatków i drobiażdżków naprawdę robi wrażenie, w rzeczy samej Mattel mógłby się uczyć. Ech, byłoby fajnie, gdyby producentom tak zależało na odbiorcach, by zaglądali na fora i blogi, by czegoś się o swoich produktach dowiedzieć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie :) Mogli by zaglądać i czerpać wiedzę z pierwszej ręki! W końcu to my najlepiej opisujemy i testujemy lalki/figurki :) Ostatnio mam wrażenie, że NIC nie działa tak jak należy! To smutne :(
      Ściskam serdecznie Kochana Chiriann <3

      Usuń
  5. Bardzo fajni lalkowie. Zwróciłam uwagę na ... nóż, bo mi się spodobał, a akurat jestem w fazie szukania/robienia noży do lalkowej kuchni :D Inne akcesoria też fajne. Co do kwestii poruszonej w poście... Internet jest w sumie mały, kto wie, kto tam jeszcze do nas zagląda? także wszystko jest możliwe ;-) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pierwszej chwili pomyślałam, że chyba mam taki drugi, to mogę Ci podesłać... Ale potem sobie myślę: "Aya jak stworzy nóż to te moje plastikowe będą przy tym jak badziew totalny!" haha Na pewno zrobisz coś ślicznego ;) Mój przyjaciel Keeper z bloga: Rolka Wspomnień wykonał dla mnie noże, maczety, tasak... Muszę się tym kiedyś tu pochwalić, bo on tworzy piękne reczy!

      Usuń
  6. blondyn-nie-żółty w daleka przywodzi mi
    na myśl A.Brody'ego - rzepy w nogawkach
    to fajna niespodziewajka!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia robi to Twoje żelazko ♥

    OdpowiedzUsuń