***Zapraszam na mój "lalkowy" profil Instagram: @zonefullofdolls !!! :) ***

wtorek, 19 stycznia 2021

Poszukiwanie Japończyka...

 Takie rzeczy tylko w Strefie!

 Chińczyk szuka Japończyka w parku...


Dimdon Bim-Bon: "Ale narąbało śniegu! Zimno mi w kolana!"


Dimdon: "Ten nowy Palant miał czekać tam przy różowej strzałce na drzewie! Czy to takie trudne?"


Dimdon: "Ale się zmęczyłem! Kto by pomyślał! Śnieg? Zimą? Skandal!"

5 godzin później...


Dimdon: "Bujam się po okolicy i nie widzę tego Gnoja... Ja nie wiem, jest w parku i ogniska nie mógł rozpalić? Ada się wścieknie, jak wrócę bez niego! Guma na głowie mi popęka!"


Dimdon: "Ni ma! Chłop przepadł! Pewnie go zasypało!"


Dimdon: "Powiem Adzie, że go zjadły czosnkowe niedźwiedzie! Albo, że wpadł do stawu..."


Dimdon: "Spadam stąd! Za dużo człowieków się gromadzi tutaj! Wracam. Trudno, będziemy musieli ściągnąć innego terrorystę!"

----------------------

Poszłam z tym lalkiem w stronę drzew, żeby zrobić zdjęcia na czystym, gładkim śniegu. Przy drzewach, bo ze stabilnością kiepsko. Przysiady, pstrykanie, chowam lalka do torby... Wychodzę z drzew na chodnik i mija mnie starszy facet z miną seryjnego mordercy, patrzy na mnie z takim niesmakiem. Sobie myślę, co to się z ludźmi stało przez tą pandemię... Zgorzkniali, niesympatyczni... Potem do mnie dotarło, że pewnie pomyślał, że byłam "za potrzebą" w miejskim parku!!!
Hahaha tak mnie to rozśmieszyło!
Człapał za nim spasiony psiurek, po którym pewnie nawet nie posprzątał! Śnieg przykryje, nikt nie widzi, toż to nawóz! 
A tu Eibhlin nic zdrożnego nie robiła, no poszła w ubocze, między drzewa... Z lalkiem, fotki na bloga trzaskać! Ciekawe jaką by miał minkę, jakbym tego lalka miała w ręce. Pewnie mina taka sama. Bo taka stara, a lalkami się bawi!
Co to się z ludźmi dzieje niedobrego! Sami sobie szkodzą takim niezdrowym podejściem do rzeczywistości i prywatności innych ludzi!

Życzę wszystkim udanych sesji lalkowych na śniegu! Zero problemów ze stabilnością lalek i oświetleniem w aparatach!

Następny post będzie bardzo ciepły, przyjacielski!

😀

---------------------

A teraz prywata... 

ODA DO MARCINA...
(On to na pewno przeczyta, wszak czyta WSZYSTKIE moje posty od dechy do dechy, z rumieńcami na twarzy!)

W odpowiedzi na Twój ostatni komentarz, tyle ode mnie:


Hio hio hio :)

Ale jestem dobrą koleżanką i wiesz, że ZAWSZE Ci pomagam...
Tak będzie i teraz!

Marcin kliknij TU

Wpisz to: 1/6 ASIAN HEAD

I wyjdzie Ci np też to:


Wybrałam najśliczniejszych! Ot taki gotowiec z imionami!

Nie dziękuj!



(Czuję tę Twoją bulwersację!! Intensywnie! Hahahahahaha!)

😎

15 komentarzy:

  1. No mówiłem! DIABEŁ NIE CZŁOWIEK! POTWORZYCA RODEM ZE SKAŻONEJ STREFY! A żeby ci się tak wszystkie lalki przewróciły... NA TWARZ! :) idę stąd, bo mi tylko skoczyło ciśnienie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś tu??? Jesteś? Wróć!!! I koniecznie proszę o zdjęcia nowego nabytki, bo wiem, że kogoś znowu KUPISZ! Bayoooo ;) He he... He he he... :P

      Usuń
    2. Uppps miało być "nabytku", ale pewnie kupisz kilka sztuk, to w sumie niech już zostanie "nabytki", co będę edytować! Hehehehe....

      Usuń
  2. Uuuu, bezczelnie wlazłam na prywatę i takie przystojne mężczyzny widzę, że aż hej... Aż żałuję, że nie zbieram.
    Mam nadzieję, że nieszczęsnego Takumiego jednak nie wszamały ani czosnkowe niedźwiedzie, ani śnieg nie przysypał (swoją drogą, kto to widział, śnieg w styczniu... NA ŚWIĘTA MIAŁ BYĆ!!! DLA KLIMATU!!) i odsiecz nadejdzie w porę! Powinnam się domyślić, że to Ada za wszystkim stoi :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam taka "prywata" online hehehe ;) Można czytać! Kto by się tam Marcinem przejmował, on i tak pewnie teraz godzinami na ebayu siedzi, czy innym Aliexpresie... :)
      U mnie dzisiaj znowu pada!!!! To naprawdę przesada! Hahahaha ;)
      Takumiego jeszcze nie ma, Chińczyk Dimdon też nie wrócił! Najgorsze jest to, że od lat marzyłam, aby mieć Adę i ją tu w końcu sprowadziłam! To wszystko moja wina!

      Usuń
  3. To ja się podpinam pod prywatę. Ostatnio sesję robiłam biegiem, bo o ile się już przekonałam, że zbyt długa wystawa na słońce i wysoką temperaturę odbarwia lalkom skórę i włosy, to nie wiem zupełnie jak reagują na dłuższy pobyt na dużym mrozie. Parkowa sesja wyszła świetnie , no i oby się Japoniec znalazł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zrobić tournee po blogach! Mam tyle zaległości w komentowaniu i czytaniu!
      Nie zauważyłam problemów z odbarwianiem... Jak to my musimy na wszystko uważać, żeby nasze lalki nie ucierpiały. Na pewno figurki w blistrach, które wiszą na mojej ścianie nieco pobladły...
      Japońca i Chińczyka nie ma... Zgubili się w parku... Ernest organizuje ekspedycję ratunkową... Tfu, co ja gadam, Ernest kazał komuś zorganizować taką ekspedycję... Co to będzie?

      Usuń
  4. Lalek niech się cieszy, że miał śnieg tylko do kolan, a nie do swych lalkowych klejnotów. A pan z pieskiem niech pilnuje pieska :-) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha dokładnie!!! popieram i dziękuję za optymistyczny komencik!
      Ściskam serdecznie!

      Usuń
  5. Super sesja w zimowym klimacie. Lalek świetnie ubrany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko dziękuję Ci serdecznie! Pamiętam o naszej umowie, na dniach napiszę mailika ze szczegółami! :)

      Usuń
  6. Fajniutki:)) gdybym nie zamówiła braci Winchester to Takeshi, ale z prawdziwym włosiem na głowie był moim drugim wyborem:),no ale musi poczekać na jakieś luźne fundusze:) Bracia to moja lalkowa lista życzeń:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja się przyznam, że to zdjęcie dla Marcina to był postrzał w moje kolano! Sama bym ich wszystkich chciała! Co prawda mam Eddiego Penga... Ale Takeshi to marzenie! Jest kilka wersji jego twarzy!!! Natomiast bracia Winchester to inny temat! Ich to mam na wishliście od tak dawna! Dean'a widzę na ebayu non-stop, cena główki dość wysoka, ale Sama nie widuję... Za słabo szukam, bo to odległa przyszłość, ale pewnego dnia będziemy ich miały! Oj jak by mi się w Strefie przydali! Może by ją w końcu uzdrowili? Wypędzili wszystkie demony!

      Usuń
  7. Andy LDL jest NIEPOKOJĄCO INTERESUJĄCY!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz kiedyś (i to nie po pijaku!) strzeliło mi do głowy wpisanie: "1/6 asian male head" na eabyu... Do dziś żałuję tej decyzji!! Hahahaha

      Usuń